26 december 2017 beoordeeld

We hebben hier gelogeerd tijdens Kerstavond. Gewoonlijk logeren wij niet na een gastronomische maaltijd, maar de veelvuldige alcoholcontroles maken hiervan een noodzaak.
De verschillende gerechten van het Kerstmenu waren uitstekend, zeer smakelijk en stonden op een hoog niveau. We hadden gekozen voor een menu met aangepaste wijnen, en ook de wijn was een voltreffer: heel lekkere, krachtige Portugese en Zuid-Afrikaanse wijn, die gul werd geschonken (wat ook wel mocht gezien het te betalen supplement!). Als aperitief ging onze keuze naar een witte en rosé champagne. Van deze rosé champagne werd het glas maar bijna half volgeschonken. Dit stoorde wel serieus gezien voor dit glas toch 13 € gevraagd wordt! De menu's werden dan afgesloten met een 'moka' met bijhorende versnaperingen. Wat er aan de hand was met die zgn.'moka' weten we niet, maar die koffie was echt zo flauw als wat.
De kamer waarin wij logeerde (op bovenverdiep) was netjes, ruim genoeg. De lakens zijn wel duidelijk gedateerd en al heel lang in gebruik. Idem wat betreft de kussens. Wij hadden tevens ontbeten op de ochtend van Kerstdag: een heel uitgebreid ontbijt, verzorgd. Ook hier weer was de vaststelling dat ze hier een raar merk koffie gebruiken, zo flauw als wat. Ook spijtige vaststelling: op de ochtend van Kerstdag(!!!) mag er toch wel wat aangepaste muziek afgespeeld worden en geen jengelend muziek à la MNM of Studio Brussel. Dit past bovendien absoluut niet in het kader van dit hotel en de aard van het publiek, dat zouden de uitbaters toch heel goed moeten weten. Wat Kerstmuziek opzetten kan toch niet zo moeilijk zijn? De afrekening gebeurde vlot en vriendelijk.

Kamertip: Kamer op boven verdiep.
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
12 juli 2017 beoordeeld

Veel beter dan verwacht: een oase in de Kempen.
Zowel hotel als restaurant zijn de beste van de hele streek.
Ontbijt heel verzorgd, kamer en badkamer onberispelijk.
Wij hadden 3 onvergetelijke fietsdagen vanuit de WATERMOLEN.

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
12 juli 2017 beoordeeld

Een mooi en rustig hotel met uiterst vriendelijk personeel.
Het hotel is gelegen in een rustige omgeving en de ideale uitvalsbasis voor fietstochten en wandelingen in de buurt van Kasterlee.
Mooie nette kamers, die je zeker een goede nachtrust zullen bezorgen.

• Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken
31 maart 2017 beoordeeld

rustig gelegen in zeer mooie omgeving,ruime parking,mooie propere kamers;het personeel zowel aan de receptie of het bedienend personeel zijn super vriendelijk en behulpzaam.daarbij komt dan nog dat zowel de Brasserie als het restaurant een fantastische keuken hebben.wat kan je meer wensen?

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
30 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime parking.Rustgevende en romantische omgeving.
Hotel bevindt zich achter het restaurant.
Vriendelijk personeel.
Ruime kamer, twin beds (ook gemakkelijk samen te voegen) kluis (maar met sleutel nog af te halen bij de receptie), ruime en nette badkamer met verschillende toiletartikelen.
Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner