Beoordeeld op 30 januari 2017 via mobiele applicatie

Ruime parking.Rustgevende en romantische omgeving.
Hotel bevindt zich achter het restaurant.
Vriendelijk personeel.
Ruime kamer, twin beds (ook gemakkelijk samen te voegen) kluis (maar met sleutel nog af te halen bij de receptie), ruime en nette badkamer met verschillende toiletartikelen.
Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 december 2016 via mobiele applicatie

Met vrienden een zeer fijne middag beleefd;originele aperitiefhapjes subliem menu PETIT MOULIN,die aangepast wordt aan de wensen van de tafelgenoten ,uitgelezen wijnen,perfecte en discrete bediening.Meer dan zijn prijs waard en voor herhaling vatbaar

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 15 november 2016

Uitstekende locatie voor fiets of wandelweekend in de Antwerpse Kempen en genieten van een fantastische keuken met prima service.
Kamer wat aan de verouderde kant en kleine mankementen ( minibar werkte niet, kluis had een lege batterij, toilet liep door) Alles werd wel bij direct opgelost.
De omschrijving " De Lux kamers " is overtrokken .
Vervelend was wel dat de tuinman elke morgen met zijn bladblazer bezig was. Dat de directie dat niet doorhad is pijnlijk.

Kamertip: Kamer op verdieping met balkon - (toeslag 25 euro per dag ! ) neem een kamer op het gelijkvloers, de kamers op verdiep hebben een dakraam.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 april 2016

Ik heb hier twee nachten geslapen op een business trip in de buurt. Ik kom regelmatig in deze omgeving en heb al wat hotels in de buurt geprobeerd maar heb nu een vaste stek gevonden! Ruime, schone kamers en een vriendelijke bediening. Het restaurant is werkelijk klasse met een zeer uitgebreide wijnkaart. Als wijnliefhebber ruim voldoend keus en gelukkig kon ik een fles bestellen en die opdrinken verdeeld over beide avonden. Ondanks dat het hotel rustig was zat het restaurant beide avonden goed vol. Het ontbijt is enigszins karig ivm het diner maar nog steeds ruim voldoende. Klasse!

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 december 2015

Omdat we het gastronomisch diner met kerstavond in het restaurant van de Watermolen hadden, kozen we ervoor om daar ook te overnachten (we hadden geen Bob). De hotelkamers zijn modern, functioneel en mooi ingericht. Je vindt er alles wat je van een goede hotelkamer verwacht. En het is handig als je na een zalig diner niet te ver moet lopen om je bed te vinden

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner