“Lekker gegeten!”

Taverne Oud Gemeentehuis
Geclassificeerd als nr. 2 van 34 Restaurants in Bornem
Keukens: Grill
Dineropties: Buiten zitten
Beschrijving: Ons hecht team staat iedere dag paraat om u op uw wenken te bedienen. Zo ook chef Axel, trotse aanvoerder van het fornuis. Als afgestudeerde van de Brugse Hotelschool Spermalie zijn we gezegend met deze culinaire virtuoos in onze rangen. Gegeseld en gemeesterd in tal van bekende restaurants (waaronder De Rietgors en De Werf in Temse en De Notelaer in Bornem) ontdekte Axel al snel dat hij van een eerlijke keuken met klassieke gerechten en grills zijn stokpaardje wilde maken. Een keuken die hem in staat stelt een eigen accent te leggen. Een kwaliteitsvolle keuken tegen een eerlijke prijs, die bovenal mensen gezellig bij elkaar brengt. Geen enkele vierkante meter lieten wij daarvoor onbenut. Ons terras biedt plaats aan 70 personen, waarvan 35 plaatsen onder het overdekte 'regenterras'. Ideaal voor gasten die tijdens de lunch of het diner graag de buitenlucht opsnuiven.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten voor een goede prijs. Wel eerder gericht op vleeskeuken. Ludieke menukaart is een leuk extraatje!

Datum van bezoek: augustus 2021
Axelvansteenbergen92, Eigenaar van Taverne Oud Gemeentehuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Bedankt voor deze mooie review. Culinaire groeten

16 augustus 2021 beoordeeld

Dit restaurant is ideaal gelegen voor wie een fietstocht maakt langs de Scheldedijken. Wij reserveerden een plekje op het terras voor een lunch op zaterdag en waren blij dat we zo vooruitziend geweest waren. Wie niet gereserveerd had, had geen plek buiten (binnen lunchen kon wel). Het was al snel duidelijk waarom iedereen hier wil zijn.
Het is een heerlijk terras om te zitten en de menukaart is erg uitnodigend. Vooral de keuze aan steaks is verlokkelijk. Omdat wij nog heel wat kilometers moesten fietsen, hielden we het bij een lichtere lunch. Ook die was prima, maar we komen zeker nog eens terug om een steak op de grill te proeven. Ondanks de populariteit zijn de prijzen erg redelijk. Kortom ... een plaats om te onthouden!

Datum van bezoek: augustus 2021
Axelvansteenbergen92, Eigenaar van Taverne Oud Gemeentehuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2021

Beste, Super fijn om te horen dat tevreden was. We doen dagelijks ons best om te bereiken wat u ervaren heeft. we gaan ons personeel inlichten. we hopen u nogmaals van dienst te zijn
.culinaire groeten

15 augustus 2021 beoordeeld

Op 2 verschillende momenten geweest (avondeten met 2 en ontbijt in groep) en toch telkens dezelfde ervaring met de bediening: vaak lang wachten tot je bestelling wordt opgenomen/gebracht, ook al is het niet overdreven druk. Over het eten geen klagen: lekkere steak, prima gebakken en porties zijn groot genoeg. Maar het merendeel van het personeel komt niet vriendelijk over. Er mag wat meer hartelijkheid uitgestraald worden, dat maakt het voor iedereen aangenamer.

Datum van bezoek: juli 2021

Beste, Bedankt voor uw recensie. We zouden het nog fijner moest alles meegevallen zijn.
Vriendelijkheid is bij ons zeer belangrijk en we gaan onze mensen hier ook over aanspreken.
Culinaire groeten Axel

15 augustus 2021 beoordeeld

Super lekkere gerechtjes, zeer vlotte bediening, leuk concept! Kortom echte aanrader! Komen zeker en vast terug.

Datum van bezoek: augustus 2021
Axelvansteenbergen92, Eigenaar van Taverne Oud Gemeentehuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

Beste, ook wij zien jullie graag terugkomen! culinaire groeten

14 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke menukaart. Prima keuken. Heel vriendelijke bediening. Sterke aanrader in fietsvriendelijke buurt. Fantastisch terras.

Datum van bezoek: augustus 2021
Axelvansteenbergen92, Eigenaar van Taverne Oud Gemeentehuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2021

Beste, Het doet ons een plezier dat u zo tevreden was. We staan graag tot uw dienst. Culinaire groeten

Reizigers die Taverne Oud Gemeentehuis bekeken, bekeken ook

Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

In Taverne Oud Gemeentehuis geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.