“Gemiste kans”
Beoordeling van Jam

Jam
Geclassificeerd als nr. 12 van 47 Restaurants in Bornem
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was zwak maar wel vriendelijk. We zaten als 2de klant aan tafel en de bediening werd eerst opgenomen bij mensen die later waren binnengekomen. Daarna 20 minuten moeten wachten op de koffie. Het ontbijt was oké, jammer dat niet alles ineens werd gebracht. 1 chocoladebroodje en croissant kwamen bijna 20 min nadien. Er miste dan ook nog eens een chocoladebroodje dat we pas 15 min later kregen. Eerste keer dat ik hier kom, maakte geen goede indruk. Ook geen verontschuldiging omdat alles chaotisch verliep...

22 april 2018 beoordeeld

Het was hier gezellig en lekker, maar de service was nogal traag en er werden ook foute gerechten geleverd

23 januari 2018 beoordeeld

Subliem lekkere, gezonde én originele gerechtjes geserveerd in een gezellig, trendy interieur. Zeer vlotte en vriendelijke bediening.

22 januari 2018 beoordeeld

Broodjes....een tikkeltje speciaal of gezond...ze zijn allemaal even lekker...
Super gezellig interieur....een toffe plaats voor er even uit met familie of vrienden...

13 januari 2018 beoordeeld

Zeer eigenaardig : trapjes af : ondergronds. Maar toch licht vooraan en achteraan met klein buitenterras. Gespecialiseerd in lekker ontbijt. Wij namen het "ik heb tijd" ontbijt. Mooi gevonden. Spijtig kwam alles een beetje "te snel" de cava, het fruitsap, de licht gekookte eitjes en de broodjes met koffie... Even temporiseren aub. Wel zeer lekker. Best reserveren in de weekends.

Reizigers die Jam bekeken, bekeken ook

Sint-Amands, Antwerpen

In Jam geweest? Deel je ervaringen!