“Aanrader”
Beoordeling van Biestro H-eat

Biestro H-eat
Geclassificeerd als nr. 1 van 49 Restaurants in Bornem
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader als je in Bornem op restaurant wilt gaan. Enorm fijne mensen, lekker eten, goede prijs.

De eerste keer dat ik hier kwam, maar zeker niet de laatste.

Datum van bezoek: juni 2018

30 mei 2018 beoordeeld

Ondanks de lange wachttijd?bij het reserveren hebben we hiervangenoten.dit is echt een verruiming van het culinair aanbod in Bornem.het aperitief met de amuses vermoeden al een geslaagde avond,maar de hoofdschotel en dessert overschreden ruim onze verwachtingen.we namen het maandmenu,mijn vrouw ging voor de kreeft en ik genoot van de paling in het groen.ik heb hem nergens zo lekker gegeten.proficiat!
Het dessert was van een hogere dimensie ,dit was echt genieten. Echt een aanrader,echt doen!

27 mei 2018 beoordeeld

Lekker menu, goede prijs-kwaliteit verhouding, fijne bediening in een gezellig kader, een echte aanrader!

24 mei 2018 beoordeeld

We kozen de plat-du jour en die was heerlijk. Bij Biestro H-eat klop het hele plaatje. Zaal en keuken draaien zo vlot dat het een plezier is om te zien. Proficiat aan iedereen !

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vind dit persoonlijke het beste restaurant ! Al vijf maal geweest en steeds opnieuw super lekker ! Gerechten die net anders zijn ! Ook heel gezellig zowel binnen als buiten ! De gastvrouw is heel vriendelijk alsook het personeel .geen enkel minpuntje ! Wij hebben al gereserveerd voor augustus en we zien er nu al naar uit !!

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Biestro H-eat bekeken, bekeken ook

Sint-Amands, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Biestro H-eat geweest? Deel je ervaringen!