“Beste lunchtent op de piste”
Beoordeling van Stieralm

Stieralm
Geclassificeerd als nr. 6 van 21 Restaurants in Nauders
15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Stieralm is een aanrader: mooie inrichting, goede kaart, snelle vriendelijke bediening en vooral een zonnig terras met lekkere Fatboy zitzakken. Helemaal goed!

10 maart 2018 beoordeeld

Het restaurant ligt mooi op de piste en is makkelijk te bereiken. Het is een typisch oostenrijks gebeuren maar voor even een drankje/hapje prima!

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie tussen de pistes. Had me er op verheugd om hier een soepje te eten. Misschien lag het aan ons omdat het net 16:00u was geweest. Maar we werden pas na een tijdje geholpen terwijl het rustig was. Wilde een soepje bestellen. Maar dat ging niet omdat de keuken dicht was. We mochten nog wel een biertje bestellen als we die maar snel opdronken zei de niet al te vriendelijke vrouw.
Wij zijn hier dus ook niet meer terug geweest. Begrijpelijk dat je gaat sluiten, leg dit dan wel even vriendelijk uit en niet met een snauw.

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige hut op de piste met zonneterras. Vlotte bediening en uitgebreide kaart. Goede koffie! Schone en moderne toiletten waar je niet de trap voor af hoeft. Makkelijk om te bereiken.

18 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie en sfeer is uitstekend. Het eten vond ik helaas minder. Had er een gemengde salade met kippenborst op. De salade bestond uit sla met veel te veel Balsamico erover en 3 kipnuggets.

In Stieralm geweest? Deel je ervaringen!