“Verschrikkelijke bediening”
Beoordeling van Restaurant Stadlwirt

Restaurant Stadlwirt
Geclassificeerd als nr. 7 van 21 Restaurants in Nauders
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier al vaker gegeten. Het eten is niets mis mee, maar de bediening: wat erg!
Dat ze je al snel de zaak uitkijken en je het gevoel geven dat je moet opschieten, wisten we al van onze bezoeken in eerdere jaren.
Maar dit jaar was toch wel een nieuwe ervaring!
De serveerster was de kinderen aan het overtuigen om grote glazen frisdrank te bestellen (stiekem zonder dat de volwassenen dit hoorden) en bij één van de volwassenen werd aangegeven dat er nog beilagen moesten worden besteld bij het bestelde gerecht.
Dit bleek al bij het gerecht te zitten....
Je wordt gelokt met goede prijzen, maar op deze wijze probeert de bediening alsnog meer aan je te verdienen.
Dit noem ik bedrog. Nooit meer!

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden gereserveerd voor 4 personen waaronder 2 kinderen! Vreselijke ontvangst van de baas in die echt niet kon lachen. Bij de bestelling vragen wij 2 kinder schnitzel maar dit bleek niet mogelijk te zijn waar ze ons verplichten om 2 grote schnitzel te nemen voor 2 kinderen!! Zeer kind onvriendelijk!! Het eten was wel lekker. In 30 jaar Anders heb ik dit nog nooit mee gemaakt! Hier kom ik nooit meer. Slechtste hervorming in jaren!

12 augustus 2017 beoordeeld

We dachten eerst dat dit zo'n typische eetschuur zou zijn maar t viel mee. De schnitzels smaken prima en de bijgerechten ook.

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwam hier om een schnitzel af te halen, maar de dame van de bediening was echt zeer onvriendelijk. Reageerde niet op mijn vragen. Ik heb teveel betaald voor de frietjes, kreeg 1 zakje mayo voor 3 personen (en die heb ik ook betaald) en voor een paar preiselberen moest ik ook bijbetalen (itt een local die het erbij kreeg). Geen pinautomaat, lang wachten, het gaat ze om de euro's. Ik ga hier nooit meer heen.

5 maart 2017 beoordeeld

Het eten was zoals verwacht, Oostenrijkse kwaliteit echt lekker Maar de service en de vriendelijkheid hield te wensen over. We hadden een reservering om 18.30 met 9 personen, toen we aankwamen werd ons verteld dat we tot 20.00 de tijd hadden, 1,5 uur voor 9 mensen eten is echt krap, we werden dan ook weggekeken om 20.10. dit vonden we echt niet leuk, zeker ook voor het geld dat het kostte. Als we nog een voorgerecht hadden genomen hadden we het al helemaal niet gered.

In Restaurant Stadlwirt geweest? Deel je ervaringen!