“Lekker eten maar vreeselijke bediening”
Beoordeling van Restaurant Stadlwirt

Restaurant Stadlwirt
Geclassificeerd als nr. 7 van 21 Restaurants in Nauders
16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden gereserveerd voor 4 personen waaronder 2 kinderen! Vreselijke ontvangst van de baas in die echt niet kon lachen. Bij de bestelling vragen wij 2 kinder schnitzel maar dit bleek niet mogelijk te zijn waar ze ons verplichten om 2 grote schnitzel te nemen voor 2 kinderen!! Zeer kind onvriendelijk!! Het eten was wel lekker. In 30 jaar Anders heb ik dit nog nooit mee gemaakt! Hier kom ik nooit meer. Slechtste hervorming in jaren!

12 augustus 2017 beoordeeld

We dachten eerst dat dit zo'n typische eetschuur zou zijn maar t viel mee. De schnitzels smaken prima en de bijgerechten ook.

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwam hier om een schnitzel af te halen, maar de dame van de bediening was echt zeer onvriendelijk. Reageerde niet op mijn vragen. Ik heb teveel betaald voor de frietjes, kreeg 1 zakje mayo voor 3 personen (en die heb ik ook betaald) en voor een paar preiselberen moest ik ook bijbetalen (itt een local die het erbij kreeg). Geen pinautomaat, lang wachten, het gaat ze om de euro's. Ik ga hier nooit meer heen.

5 maart 2017 beoordeeld

Het eten was zoals verwacht, Oostenrijkse kwaliteit echt lekker Maar de service en de vriendelijkheid hield te wensen over. We hadden een reservering om 18.30 met 9 personen, toen we aankwamen werd ons verteld dat we tot 20.00 de tijd hadden, 1,5 uur voor 9 mensen eten is echt krap, we werden dan ook weggekeken om 20.10. dit vonden we echt niet leuk, zeker ook voor het geld dat het kostte. Als we nog een voorgerecht hadden genomen hadden we het al helemaal niet gered.

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier de grootste schnitzel van Oostenrijk gegeten. En wat zijn ze lekker! Vorige jaar ook een cordon bleu hier gegeten en ook die was erg goed.

Al met al een echte aanrader it was verry tasty

In Restaurant Stadlwirt geweest? Deel je ervaringen!