Beoordeeld op 4 maart 2016 via mobiele applicatie

Super hotel. Heerlijk eten, elke avond weer opnieuw. Mooie wijnen. Goede bedden. Vriendelijk personeel. Klein minpuntje: geen bvn op de tv geïnstalleerd. En roken mag kennelijk nog steeds in Oostenrijk. Hier alleen in een bepaald gedeelte van de bar

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 maart 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel, fijne kamer. Eten is ook uitstekend; lekker en uitgebreid ontbijt, s avonds voldoende keuze voor het diner. Super vriendelijk personeel. Alleen jammer dat je als het zonnetje schijnt je niet echt gezellig buiten kunt zitten. Skibus stopt voor de deur en rijdt vooral s ochtends zeer frequent. Aan het eind van de middag moet je soms wel even op de bus wachten om terug te komen. Hij rijdt dan minder vaak en zit daardoor soms vol waardoor je weer 20 min. staat te wachten. Maar dit is een nadeel dat voor alle hotels in Kirchberg geldt.

Verbleef: februari 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 10 februari 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel met zeer goede ligging.. Mooie kamers die iedere dag goed schoongemaakt worden en eten erg goed veel variatie en voor de moeilijke eter is er altijd nog een wiener schnitzel ;)
Personeel en de eigenaars echt mensen met hart voor de zaak!! Een aanrader! Eigenaresse soms zelf ook in de bediening en erg vriendelijk en komt altijd even een praatje maken.. Van mij krijgen ze een dikke 10!

Verbleef: januari 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 26 mei 2013

In de voorjaarsvakantie hebben we in dit hotel overnacht tijdens onze ski-vakantie. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening aan de receptie. Aan de bar kun je drank bestellen en meenemen naar je kamer. En het happy hour om 17:00 pm is goed verzorgd met hapjes. We hadden een ruime slaapkamer voor ons zelf en een en-suite slaapkamer voor onze kinderen (wat ook een 'woonkamer' kan zijn met slaapbank). Prima bedden met stevige matrassen, en kleine kussens. De badkamer was klein maar met bad en goed schoon.
Van de wellness hebben we meerdere keren gebruik gemaakt en was goed in orde, klein maar fijn en gevarieerd.
Rondom het hotel zijn een beperkt aantal parkeerplaatsen, dus als je er op tijd bij bent, dan heb je plek. Het hotel staat aan de rand van het dorp, dus niet veel restaurants direct in de buurt (wel een supermarkt na 10 minuten lopen). En de bushalte is ook echt voor het hotel. Prima geregeld met opbergruimte voor de ski's en skischoenen.
Een minpuntje was, dat vaste klanten duidelijk snellere bediening hebben in het restaurant (en wij zijn geen vaste klanten van hiervoor). En voor niet-rokers is groot nadeel, dat bij de bar gerookt mag worden. Hier is een deel afgezet, waar ook luchtafzuiging is, maar die werkt niet goed genoeg. De rooklucht hangt overal rondom de bar.
Met een kleine lift kun je ook op de meeste verdiepingen komen. In het hotel is lastig met een rolstoel overal te komen, doordat er afstapjes en trapjes zijn.

• Verbleef: maart 2013, reisde met familie
Beoordeeld op 6 april 2012

Juist terug van een weekje in Hotel Adler - Kirchberg. Zeer vriendelijk onthaal, persoonlijk contact, altijd ter beschikking van de klant. Leuke en aangename kamers en goed uitgebouwde wellness faciliteiten. De grote surprise is de uitstekende keuken! Overall, dit is een absolute aanrader!

Kamertip: Neem kamers met zicht op de tuin.
  • Verbleef: april 2012, reisde met familie