“Blijft een topper in Kirchberg”
Beoordeling van Restaurant Seefeldstub'n

Restaurant Seefeldstub'n
Geclassificeerd als nr. 5 van 53 Restaurants in Kirchberg
Keukens: Oostenrijks, Internationaal
18 maart 2018 beoordeeld

Bijna ieder jaar strijken we hier neer om te dineren, ook dit jaar weer met wel 15 man, maar bediening van Harald en zijn dochter, met moeders Hanni in de keuken is altijd een waar genoegen. Deze keer begonnen met de Knoblauch-suppe, die heerlijk was, en daarna de specialiteit een heerlijk stuk gerijpte Ochsen filet van 220 gram gegeten met gebakken aardappelen en wok-groenten. Was weer een genoegen om daar te eten. Met een heerlijke rode St Laurent als wijn. Heerlijk, heerlijk.

Datum van bezoek: maart 2018

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uiterst vriendelijke bediening en gastvrijheid.
Leuke kaart met een diversiteit aan gerechten.
Een aanrader om in alle gezelligheid goed te eten.

Datum van bezoek: maart 2018
13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de Seefeldstub’n voel je je echt een gast, een hartelijk welkom en prachtige rustige plek met mooi uitzicht.
Het eten is echt uitstekend, de bediening allervriendelijkst en goed.
Wat hebben we er heerlijk geluncht, maar ook een diner is een feest

10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep van 6 mét reservering gegeten. Sfeer is goed, netjes aangekleed, snelle bediening. Wienerschnitzel van zowel kalf als varken, maar ook de hertenstoof is aan te bevelen.
Als dessert namen we een apfelstrudel met vanillesaus; die was goed gevuld met spijs. De kaiserschmarrn was een royale portie, maar voor ons zat er teveel ei in, waardoor het meer naar omelet neigde.

4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant zat vol maar toch werd ons de keus gelaten om aan de bar te eten.lekker gegeten voor betaalbare prijs.hard werkende mensen die zeer gastvrij zijn !! Aanrader .

Reizigers die Restaurant Seefeldstub'n bekeken, bekeken ook

In Restaurant Seefeldstub'n geweest? Deel je ervaringen!