“Heerlijk eten, geweldig personeel”
Beoordeling van Kupferstub'n

Kupferstub'n
Geclassificeerd als nr. 2 van 53 Restaurants in Kirchberg
Keukens: Midden-Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met ons gezin hier ontzettend lekker gegeten, de kids nog nooit zo'n lekkere schnitzel op, Nederlandse kaart, er werd ontzettend goed ingespeeld op de kinderen, mooie binnentuin.

Datum van bezoek: augustus 2018

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een stukje uit het centrum zit een zaakje dat de wandeling waard is. We hebben lekker gegeten en zijn vriendelijk geholpen.

Datum van bezoek: juli 2018
21 maart 2018 beoordeeld

We zijn hier tijdens onze wintersport 2 keer wezen eten en we hebben het prima naar ons zin gehad. Vooral de eend was erg lekker maar dat geldt eigenlijk voor alle gerechten die we gehad hebben. De wijn, ik dacht " little John" , is ook een aanrader.
Reserveren is het hoogseizoen is een must want het zat iedere keer helemaal vol.

Datum van bezoek: februari 2018
20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zag er leuk uit. Sfeervol en knus.
Totdat er een misverstand ontstond over een mandje knoflookbrood. We waren met z'n 5en en kregen 4 stukjes brood. Verzocht om een extra broodje en moest gelijk een portie extra bestellen en iets anders was niks mogelijk. Het eten viel tegen . Dun stukje vlees maar goed. Geprobeerd uit te leggen bij het afrekenen dat het jammer was van het broodje en werden op een onbeschofte manier afgewimpeld. Jammer.

Datum van bezoek: maart 2018
Hildegard S, Leiter Front Office van Kupferstub'n, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2018

Es geht um ein Knoblauchbrot im Wert von 2.- Euro!
Geht's eigentlich noch?!?!?
Ich finde ihr als Gäste ward echt der "Jammer"!

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen vriendelijke bediening. Zakelijk maar niet vriendelijk. Het eten was oké, maar niet bijzonder. Niet iets om naar terug te komen.

Datum van bezoek: maart 2018

Lieber Nils!
Muß auch NICHT sein, daß sie zurück kommen!
Und noch was: Das berühren mit den Pfoten ist verboten!

Reizigers die Kupferstub'n bekeken, bekeken ook

Reith bei Kitzbuehel, Tirol
Kitzbühel, Tirol

In Kupferstub'n geweest? Deel je ervaringen!