“Aanrader!”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Aanrader!”
Beoordeeld op 24 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017

Gastvrouw geeft je een rondleiding bij aankomst, is zeer vriendelijk, wil je overal bij helpen. Spreekt uitstekend Engels.

Appartement is schoon en van alle benodigdheden voorzien. Zo zijn ook bijvoorbeeld peper, zout, suiker, afwasmiddel en een afwasborstel aanwezig.

Sauna en jacuzzi zijn normaal alleen voor gebruik tijdens de winter, echter toen wij er nu in de zomer naar vroegen mochten we als service toch gebruik maken van de sauna!

Parkeren kan voor de deur. Routebeschrijving die wordt toegezonden is helder.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
26 mei 2017
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn erg blij dat u van uw verblijf genoten hebt. Het was geweldig om je hier te hebben. Hoop je weer te zien.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren