“Fanatisch uitzicht en heerlijk eten”
Beoordeling van Schoeneben

Schoeneben
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Wald im Pinzgau
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder lekkere gerechten. Verrassend en uniek doordat het niet de typisch Oostenrijkse snitschel met friet is, maar wel gebruik wordt gemaakt van streekproducten. Verrassende welkomst amuse was heerlijk! Onze standaard is hoog als horecamensen, maar dit was top!

28 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurant en wat een kwaliteit. Klein maar zeeeer fijn. Aanrader om te boeken en beleven!

17 maart 2018 beoordeeld

Wij verbleven in een huis verderop, maar wilde even de sfeer proeven van het Schöneben. We hebben een avond doorgebracht aan een leuke tafel bij de bar. Ontzettend gastvrij, er hangt een hele goede sfeer en ze stonden open voor een gezellig gesprek. Schöneben bevindt zich in een mooie wijk in Wald. Een aanrader als je hier op vakantie bent om langs te gaan om te eten of om een gezellige avond wat te drinken.

10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee avonden hebben we bij Debby en Ronald gegeten. Het was ongelofelijk lekker. Alles verrassend en met heel veel liefde bereid. Warm welkom, lekkere wijn, kortom, beter ga je het niet vinden! Dank voor jullie gastvrijheid!

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is het toch heerlijk telkens als we bij jullie komen eten! Dank voor het zalige eten en je gezelligheid!

Reizigers die Schoeneben bekeken, bekeken ook

Neukirchen am Grossvenediger, Salzburg

Bramberg am Wildkogel, Salzburg
Wald im Pinzgau, Salzburg

Neukirchen am Grossvenediger, Salzburg

In Schoeneben geweest? Deel je ervaringen!