“Het ultieme vakantiegevoel”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Huis Fitaniki Leogang

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Het ultieme vakantiegevoel”
Beoordeeld op 6 maart 2018 voor een verblijf in februari 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

We zijn met ons gezin van 8 personen een week in dit prachtige huis geweest.
We kennen Leogang en de mooie omgeving om tochten te skien. Dit jaar verbleven wij in huis Fitaniki. We werden keurig ontvangen en rondgeleid door het grote huis van 3 verdiepingen en veel vertrekken. Alles tot in de puntjes ingericht met goede meubels, bedden en andere zaken. Veel is nieuw en ook aan kookgerei ontbrak het aan niets. Zelfs de stamper voor de stampot en een mixer voor pannekoekbakken lag in de keukenla. Ook aan een electrisch verwarmde skischoendroger is gedacht. Dit alles met de Steinbergbahn op loopafstand maakt dit huis tot een ideaal wintersporthuis. Mocht de situatie zich voordoen, dan zullen we zeker met ons gezin naar dit huis terug keren. Bedankt voor de mooie week.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
8 mrt 2018
Super bedankt voor jullie bezoek en jullie mooie revieuw.
Dank voor jullie bezoek en hopelijk tot ziens!
weltmeist ...
Geulle, Nederland
1 beoordeling
“top locatie”
Beoordeeld op 8 mei 2015 voor een verblijf in maart 2015

Recht tegen over de nieuwe skiliften niet zo druk. verder alles aanwezig in het mooi onderhouden huis. warm welkom.

Reisgroep: Vrienden
Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren