“Zeer goed eten met uitgebreide keus.”
Beoordeling van Gasthof Vermala

Gasthof Vermala
Geclassificeerd als nr. 4 van 15 Restaurants in Sankt Gallenkirch
8 augustus 2021 beoordeeld

De service is top en het eten is enorm goed. We hebben er van de twee weken vakantie 10 keer gegeten en het stelde absoluut niet teleur. Het is wat aan de prijs maar hier staat heel goed eten en een geweldige service tegenover. Je kan er elke dag wat anders nemen en geen enkel gerecht viel tegen.

Datum van bezoek: augustus 2021

6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke ontvangst en gaan goed om met de coronaregels. Gerechten waren erg mooi en de wijn heerlijk. De soepen waren heerlijk en origineel gepresenteerd.

Datum van bezoek: augustus 2020
11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurant en heerlijk gegeten. Het is echt een traditioneel restaurant met veel houten details. Zijn er met vrienden geweest en verschillende gerechten gegeten. Alles was zeer goed van smaak en meer dan voldoende.
Ziet er van buiten supergezellig uit, heel veel verlichting. De moeite waard.

Datum van bezoek: maart 2020
21 maart 2019 beoordeeld

Heerlijk geluncht bij Vermala, waarbij alle gerechten mooi worden gepresenteerd en uitstekend van smaak zijn. Wiener en Vermala schnitzel waren heerlijk evenals de Rösti. Veel beter hebben we die niet gegeten.

Datum van bezoek: maart 2019
19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We lazen de feedback op TripAdvisor, en gingen ter plaatse de kaart bekijken en reserveerde een tafel voor 4. Wij gaan al vele jaren naar Salzburgerland ( saalfelden ) op vakantie. Het is een totaal ander stukje Oostenrijk met veel culinaire plaatsen. Het is niet eenvoudig vonden wij om dit in voralberg te vinden. Je moet goed zoeken ... maar dit is een pareltje ... het onthaal is verwarmend. De kaart is zo mooi dat keuzes maken moeilijk is. Wat je uiteindelijk krijgt is wat we zochten ... een streling voor het oog een genot voor de smaakpupillen.
Prijs ? Valt best mee ! Dit is de kwaliteit waardig ! Wauw , ik twijfel niet om terug te gaan

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Gasthof Vermala bekeken, bekeken ook

Sankt Gallenkirch, Vorarlberg
Sankt Gallenkirch, Vorarlberg

In Gasthof Vermala geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.