Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Gezellige plaats en een prachtig meer.

Beoordeeld op 8 mei 2019
Mirjam v
Prachtig meer.

Beoordeeld op 3 april 2019
miri892015
Doorn, Nederland
Lees alle 272 beoordelingen

Beoordeeld op 26 augustus 2020 via mobiele applicatie

Inderdaad een prachtig meer en leuke dingen er om heen maar toch enige teleurstelling. Het water lijkt vooral strikt privé bezit. Als er geen huizen schouder aan schouder staan dan zijn er wel weer villa’s met dreigende privat borden of campings waar je als dagtoeristen niet zomaar op kan. Al met al teleurstellend dat je met de fiets om het meer kunt maar eigenlijk niet vaak het open water tegen komt. Gelukkig is het kleine drukke gemeente strandje adriana onze redding geweest om toch nog kosteloos een frisse duik te kunnen nemen. Wil je echt van het meer genieten boek dan een hotel of pension aan het meer. Ze hebben vast en zeker een Privat strand waar niemand anders op mag en je rustig kan genieten ;-)

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 8 mei 2019

In het centrum leuke winkels en natuurlijk Italiaanse ijs. Langs het meer kan je mooi wandelen en zitten te genieten en je kan met de boot een tocht maken.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 3 april 2019

Fietsen om het meer, geweldig om te doen. Veel activiteiten, mooie Campings. Ook een schip vaart met regelmaat heen en weer.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 20 september 2018 via mobiele applicatie

Via zuid steiermarken toch nog een week kärnten meepakken. Ossiachsee blijf een mooi en rustig meer. We genoten van het heerlijke nazomer weer en van de mooie wandelingen rondom. Dit was de 2x dat wij hier waren 9 jaar geleden was het iets rustiger en kon je nog overal prima parkeren, maar ja het wordt overal drukker.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ik vond het betere meer dan worthersee, prachtige uitzicht op bergen, warme water (24 graden) wel jammer dat er maar 2 openbare zwemplaatsen zijn (en betaalbaar) voor 2 volwassenen en 2 kinderen als je laat in de middag gaat moet je wel zo +/- 7€ rekenen... en met kleintjes blijf je daar niet zo lang dus ik vind het prijzig

Datum van activiteit: augustus 2018