“Goede stek tijdens fietstocht?”
Beoordeling van Wielens

Wielens
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Noord-Sleen
Keukens: Nederlands
1 juni 2018 beoordeeld

Dit restaurant ligt aan een driesprong tijdens fietstocht en zag er sfeervol uit, daarom naar binnen voor een versnapering.
Wanneer je met de fiets aankomt is er genoeg plek om je fiets te stallen en ook om je fiets op te laden zijn er voldoende en makkelijke mogelijkheden.
Omdat het zonnig was, plekje onder parasol opgezocht.
wat gedronken en heerlijke ijscoupes verobert.
Bediening uiterst vriendelijk en behulpzaam.

14 januari 2018 beoordeeld

Met familie hier lekker gegeten. Ossehaas met stroganoffsaus was erg lekker. Standaard zou er direct meer "Beilagen" geserveerd moeten worden. Nu wordt steeds na verzoek aangevuld.

12 januari 2018 beoordeeld

We waren hier al een hele tijd niet meer geweest en nu kwam het er weer eens van.
En weer was het goed. Waar een dorp groots in kan zijn hulde ga zo door en we komen zeer zeker terug.

23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Soms heb ik het gevoel dat ik er woon. Voor een feestavond, een muzikale avond, een pubquiz, een vergadering, gewoon wat eten en noem maar op.
Alles is mogelijk in goed overleg. Geweldige bediening en een fantastische “directie”. Chapeau Erwin en Letty.

9 oktober 2017 beoordeeld

De hele dag zijn zowel de accommodatie als het gebodene om te nuttigen van voortreffelijke kwaliteit. Wij hebben er meerdere keren een verjaardag gevierd en ook zijn sommige van onze gasten er toe over gegaan om dit ook te doen. Ook lunches en diners hebben wij daar "genoten" en dit steeds voor een goede prijs/kwaliteit.

Reizigers die Wielens bekeken, bekeken ook

In Wielens geweest? Deel je ervaringen!