“Heerlijke plek vol prettige verrassingen.”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van B&B Can Portell by 123ole

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
astrid524
Roosendaal, Nederland
1 beoordeling
“Heerlijke plek vol prettige verrassingen.”
Beoordeeld op 1 september 2015 voor een verblijf in augustus 2015

Wij hebben 1 week mogen genieten van de gastvrijheid, het heerlijke eten en de prachtige en originele kamers van Can Portell. Wat een ontzettend leuk adres is dit. Al bij aankomst waren wij blij verrast vanwege de ruimte en aankleding van onze kamers (Blauwe Spiegel in combinatie met Zigeunerin met eigen badkamer waarbij wij ook gebruik konden maken van de waanzinnig grote woonkamer/bibliotheek). Vooral vanwege de gastvrijheid van Debbie, die ons ook wist te voorzien van veel tips en handige adresjes in de omgeving, werd het een onvergetelijke week. Als je de kans krijgt, meld je dan vooral aan voor het fantastische avondeten! Ook het ontbijt is goed verzorgd en heel gevarieerd.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: gastvrijheid, kamers, eten (ontbijt en avondeten)
Minpunten: niets
Reisgroep: Teenagers
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
6 jan 2017
dank Astrid voor de mooie woorden, hopelijk tot een volgende keer, als jullie zo lief zouden willen zijn deze review ook op mijn andere tripadvisor te zetten/copy paste.... dat is geloof ik de juiste... https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g6387484-d6378237-Reviews-Can_Portell-Sant_Andreu_del_Terri_Province_of_Girona_Catalonia.html
ben ik je heeeeel dankbaar voor!
Sophie W
Brugge, België
“hemels”
Beoordeeld op 31 augustus 2015 voor een verblijf in juli 2015

We genoten van een zalig vakantie bij Debbie. Het is een fantastische locatie, zowel het huis als de grote tuin. We hebben ook enorm genoten van de avond waar we samen met de andere gasten heerlijk konden eten en tafelen.
Dank je Debbie!

groetjes sophie, peter, korneel, kasper en juliette

Reisgroep: Young Children
6 jan 2017
hallo Sophie, voor de mooie woorden, hopelijk tot een volgende keer, als jullie zo lief zouden willen zijn deze review ook op mijn andere tripadvisor te zetten/copy paste.... dat is geloof ik de juiste...
Dennis G
The Hague, Zuid-Holland, Netherlands
Niveau 3 bijdrager
13 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“TOP B&B in Noord Spanje!!!!!”
Beoordeeld op 2 augustus 2015 voor een verblijf in juni 2015

Afgelopen juni hebben we deelgenomen aan een retraite die plaats vond in de top B&B 123ole van Debbie de Jong. De retraite was een succes en dat is voor een heel groot deel te danken aan het verblijf bij 123ole. Debbie is een fantastische gastvrouw, en niks is te veel voor haar. Daarnaast heeft ze een topteam in huis (letterlijk!) die bestaat uit Sunny, Paco en Begonja. We hebben met name zeer genoten van de vegetarische kookkunsten van Begonja, wat kan die vrouw ontzettend goed koken :-)

Verder is 123ole een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Girona, want met de auto is dat slechts 20 minuten. Ook Barcelona is vanuit 123ole goed bereikbaar, met de auto een uur en met de trein zelfs nog minder (vanuit Girona). Het strand is met de auto makkelijk te bereiken in maximaal een half uur, dus dat is ook prettig. Voor golfers is er ook veel te beleven, want in de nabije omgeving ligt een behoorlijk aantal interessante golfbanen. Hierbij is PGA Catalunya een zeer grote aanrader!

Voor wijnliefhebbers en gastronomen is er ten slotte veel te "halen". Immers, het beste restaurant in de wereld is gevestigd in Girona en in heel Noord Spanje kan je zeer goed eten! Als wijngebied is Emporda erg interessant en nog niet zo bekend bij veel mensen. Maar hier kan je nog veel parels ontdekken voor aantrekkelijke prijzen.

Per saldo is 123ole dus een TOP B&B met een fantastische gastvrouw en dito team in een zeer aantrekkelijke omgeving!!!!!

Reisgroep: Grote groep/tour
6 jan 2017
veel dank voor de mooie review! Tikkie laat maar niet minder gemeend, met meteen 1 vraag, ik blijk een andere Tripadvisor-account nog te hebben en dat is diegene die men zal vinden als ze ons zoeken... Ahhh zou je zo vriendelijk willen zijn bv via copy/paste deze review ook op de andere te zetten, mijn dank is reusachtig!
Daanlink
Amsterdam, Nederland
2 beoordelingen
“Yoga & Outdoor Retreat Spanje Pinksterweekend 21 - 24 mei 2015!”
Beoordeeld op 25 mei 2015 voor een verblijf in mei 2015

Wat een mooie locatie en een geweldige gastvrijheid. Debbie is een fantastische gastvrouw en runt deze B&B met veel liefde. Dat zie je in het overdadige interieur, maar ook in het heerlijke eten terug. Het balkon om te ontbijten is knus en gezellig, de tuin om te relaxen is groot genoeg om een eigen plekje te creëren. Mijn ervaringen was tijdens een Yoga & Outdoor Retreat en de Yoga accommodatie, waar we het buiten Yoga plateau voor het eerst mochten gebruiken, wat een ontzettend mooie plek is om in het zonnetje buiten yoga te doen. Er kan ook binnen yoga gegeven worden en deze zaal is ook heerlijk. Voor een retreat fantastische locatie, maar ook om gewoon een paar dagen te chillen.

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: Heerlijke gastvrijheid
Minpunten: niets
Reisgroep: Grote groep/tour
Je leeftijdgroep 35-49
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
6 jan 2017
Leuke Daan, dank voor de mooie woorden, hopelijk tot een volgende keer, als jullie zo lief zouden willen zijn deze review ook op mijn andere tripadvisor te zetten/copy paste.... dat is geloof ik de juiste...
Yvonne v
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“De leukste B&B in Noord Spanje”
Beoordeeld op 4 februari 2015 voor een verblijf in januari 2015

Vanaf het moment dat je Can Portel binnenkwamen werden we overweldigd door het vrolijke en speelse interieur van deze B&B. We hadden het voorrecht om, samen met de bijzonder aardige eigenarresse Debbie, alle kamers te bewonderen en we wisten werkelijk niet welke we moesten kiezen. Alle kamers zijn zo liefdevol en comfortabel ingericht dat het dus moeilijk is een keuze te maken. We hebben genoten van de meer dan overvloedige maaltijd die ons door kokkin Begona werd voorgeschoteld. Pfff we buiken nu nog uit! We willen hier zeker nog eens terug komen in het voorjaar of in de zomer om dan een duik te kunnen nemen in het lekkere zwembad.

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De persoonijke manier waarop we welkom werden geheten
Reisgroep: Partner
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
6 jan 2017
leuke Yvonne, dank voor de mooie woorden, hopelijk tot een volgende keer, als je zo lief zou willen zijn deze review ook op mijn andere tripadvisor te zetten/copy paste.... dat is geloof ik de juiste...
feestje
de kinderfeestwinkel Amsterdam
Niveau 3 bijdrager
14 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Paradijs in Noord Spanje”
Beoordeeld op 27 juni 2014 voor een verblijf in juni 2014

Genieten , gastvrij, heerlijk eten , gezellig, rust, mooi, ruim, liefdevol , prachtig huis , fijne tuin , heerlijk zwembad , lekker ontbijt , schoon , gastvrouw en gastheer zitten vol met tips wat te doen in de omgeving , kortom , dit was de eerste keer , maar het is 100% zeker dat dit een jaarlijks uitje gaat worden om even een paar dagen bij te tanken ! Of gewoon te genieten !

Reisgroep: Alleen
6 jan 2017
ahh wat lief allemaal, zou je deze leuke review ook op mijn andere tripadvisor account willen zetten, dat schijnt de juiste te zijn, dikke zoen Debbie
ben ik je heeeeel dankbaar
Femke B
Hilversum, Nederland
1 beoordeling
“Heerlijk verblijf, prachtige omgeving”
Beoordeeld op 5 mei 2014 voor een verblijf in april 2014

Samen met mijn dochter van 16 verbleef ik in de meivakantie in deze geweldige bed & breakfast in de buurt van Girona. De omgeving biedt meer dan genoeg mogelijkheden voor leuke trips en er zijn leuke badplaatsjes aan mooie baaien, met gezellige, intieme strandjes. Het huis is heel sfeervol, je wordt heerlijk verwend en de gastvrouw en gastheer staan klaar met tips voor leuke uitjes en praktische hulp bij het plannen daarvan. Doordat het kleinschalig is, kun je, als je dat wilt, makkelijk contact maken met de andere gasten. Wij hebben genoten en gaan zeker nog eens terug.

Reisgroep: Tieners
Je leeftijdgroep 50-64
6 jan 2017
hallo Femke, tikkie laat want ondertussen ben je alweer 2 keer geweest, ook met je moeder en ook met je vader erbij!
Zou jij zo lief willen zijn en deze mooie review te copy/pasten naar mijn andere, ik geloof juiste Tripadvisor-account, mijn dank is reusachtig! zoen Debbie
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren