“De leukste B&B in Noord Spanje”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van B&B Can Portell by 123ole

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“De leukste B&B in Noord Spanje”
Beoordeeld op 4 februari 2015 voor een verblijf in Januari, 2015

Vanaf het moment dat je Can Portel binnenkwamen werden we overweldigd door het vrolijke en speelse interieur van deze B&B. We hadden het voorrecht om, samen met de bijzonder aardige eigenarresse Debbie, alle kamers te bewonderen en we wisten werkelijk niet welke we moesten kiezen. Alle kamers zijn zo liefdevol en comfortabel ingericht dat het dus moeilijk is een keuze te maken. We hebben genoten van de meer dan overvloedige maaltijd die ons door kokkin Begona werd voorgeschoteld. Pfff we buiken nu nog uit! We willen hier zeker nog eens terug komen in het voorjaar of in de zomer om dan een duik te kunnen nemen in het lekkere zwembad.

Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De persoonijke manier waarop we welkom werden geheten
Reisgroep: Partner
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
6 jan 2017
leuke Yvonne, dank voor de mooie woorden, hopelijk tot een volgende keer, als je zo lief zou willen zijn deze review ook op mijn andere tripadvisor te zetten/copy paste.... dat is geloof ik de juiste...
Zou ik je heeeeel dankbaar voor zijn!!
feestje
de kinderfeestwinkel Amsterdam
Niveau 3 bijdrager
13 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
“Paradijs in Noord Spanje”
Beoordeeld op 27 juni 2014 voor een verblijf in Juni, 2014

Genieten , gastvrij, heerlijk eten , gezellig, rust, mooi, ruim, liefdevol , prachtig huis , fijne tuin , heerlijk zwembad , lekker ontbijt , schoon , gastvrouw en gastheer zitten vol met tips wat te doen in de omgeving , kortom , dit was de eerste keer , maar het is 100% zeker dat dit een jaarlijks uitje gaat worden om even een paar dagen bij te tanken ! Of gewoon te genieten !

Reisgroep: Alleen
6 jan 2017
ahh wat lief allemaal, zou je deze leuke review ook op mijn andere tripadvisor account willen zetten, dat schijnt de juiste te zijn, dikke zoen Debbie
ben ik je heeeeel dankbaar
Femke B
Hilversum, Nederland
1 beoordeling
“Heerlijk verblijf, prachtige omgeving”
Beoordeeld op 5 mei 2014 voor een verblijf in April, 2014

Samen met mijn dochter van 16 verbleef ik in de meivakantie in deze geweldige bed & breakfast in de buurt van Girona. De omgeving biedt meer dan genoeg mogelijkheden voor leuke trips en er zijn leuke badplaatsjes aan mooie baaien, met gezellige, intieme strandjes. Het huis is heel sfeervol, je wordt heerlijk verwend en de gastvrouw en gastheer staan klaar met tips voor leuke uitjes en praktische hulp bij het plannen daarvan. Doordat het kleinschalig is, kun je, als je dat wilt, makkelijk contact maken met de andere gasten. Wij hebben genoten en gaan zeker nog eens terug.

Je leeftijdgroep 50-64
6 jan 2017
hallo Femke, tikkie laat want ondertussen ben je alweer 2 keer geweest, ook met je moeder en ook met je vader erbij!
Zou jij zo lief willen zijn en deze mooie review te copy/pasten naar mijn andere, ik geloof juiste Tripadvisor-account, mijn dank is reusachtig! zoen Debbie
Bert S
Ruisbroek, België
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fleurige super B&B”
Beoordeeld op 10 maart 2014 voor een verblijf in September, 2013
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Onderwerp: 123ole / Can Portell, Bed & Breakfast
Locatie: Girona, Province of Girona, Catalonië, Spanje, Europa
Titel: fleurige super B&B
ID-nummer: 196532402

Bij Debbie geboekt als doorreis terug naar BelgIë. Dit was de beste keuze die ik ooit had kunnen maken! Wat een kleurige bedoening!
Verbleven er in een super leuke pipowagen met groot en prima bed (alhoewel ik al 56 ben was dit al jaren mijn droom) Hadden eigen terreintje + badhuis.
Een palet aan kleur,kitsch, vriendelijkheid en gastvrijheid overvalt je daar ( "pak maar alles wat hier in de frigo zit, kruis het gewoon aan op papiertje en bij vertrek pas afrekenen" Waar kom je dit ooit tegen????
Dit alles was sterk in contrast met onze grijze,stijve België.
Hebben er eveneens kunnen mee genieten van fantastisch diner en privé Flamenco optreden. Dit was een topper.
s'Avonds waren er wel spelbrekers! De muggen! We gaan zeker dit jaar terug maar, die zullen mij niet meer beet nemen.We nemen lading anti-mug mee.
Algemene bevinding:
Ik voel mij nog steeds vrolijk worden als ik aan het verblijf bij Debbie denk

Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: de accomodatie en gastvrijheid
Minpunten: Alles prima
Reisgroep: Partner
Je leeftijdgroep 50-64
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
Willemijn ...
Bentveld, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“geweldige gastvrouw en een prachtige locatie”
Beoordeeld op 2 maart 2014 voor een verblijf in Augustus, 2013

Het was een heerlijke week op 123 ole, voor de kinderen en de ouders. Het eten was uitstekend -geweldig ontbijt op een idyllisch terras en ook 's avonds werd er gekookt en kon je aanschuiven als je wil. De plek is mooi, en smaakvol ingericht. De pipowagen was comfortabel genoeg voor mijn man van 1.82m en de meiden hadden enorme lol in hun gepimpte kipcaravan. Er is genoeg privacy als je dat wenst, en gezellige omgang met andere gasten als je dat wil. De kinderen hebben een bonte avond georganiseerd met elkaar. We kregen leuke tips voor dagtrips. Ik kom graag nog een keer terug.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: gastvrijheid
Minpunten: dat we alweer wegmoesten
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
Grote groepen
6 jan 2017
Ahhh leuke Willemijn & family. Tikkie laat maaruh.... dank voor de review! Zou jij zo lief willen zijn deze te willen copy/pasten naar ik geloof mijn juiste Tripadvisor.... mijn dank is reusachtig, hopelijk tot snel zoen Debbie
Nadine G
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
“Alles aanwezig voor een heerlijk verblijf!”
Beoordeeld op 11 februari 2014 voor een verblijf in Maart, 2013

Prachtige omgeving, geweldig huis, heerlijk eten, geen andere keuze dan genieten, hoop er snel weer te zijn :)

Reisgroep: Vrienden
6 jan 2017
lieve Nadine, alweer best lang geleden, tijd om elkaar weer eens te zien, veel dank voor lieve woorden. Zou jij zo lief willen zijn deze review te copy/pasten naar mijn andere ´ik geloof juiste ´Tripadvisor-account, mijn dank is reusachtig en hopelijk tot snel!! meen ik echt, zoen debbie

Carien M
Voorburg, Nederland
1 beoordeling
“Heerlijk ontspannen in een prachtig omgeving”
Beoordeeld op 11 februari 2014 voor een verblijf in Juli, 2013

Dit was de derde keer bij Debbie en het was weer een heerlijke vakantie. Het prachtige huis, met overal lekkere plekken om te luieren, en de mooie omgeving. Debbie heeft voldoende tips voor tripjes en stranddagen. Het verveelt nooit!

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: De sfeer
Minpunten: niets
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
6 jan 2017
Leuke Carien, ondertussen al weer velen malen geweest... Zou jij zo lief willen zijn deze mooie review te copy/pasten naar mijn ´ik geloof juiste´Tripadvisor-account?! Mijn dank is reusachtig, zoen en hopelijk tot snel Debbie

Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
US$ 1.055
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren