“Super weekend”

woonkamer
gelijkvloerse badkamer
3 douches
2 wastafels
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Super weekend”
Beoordeeld op 30 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Op 18 augustus hielden we daar ons jaarlijkse familie uitstap. Uiterst nette woning met veel licht en ruimte! Bijzonder geschikt als locatie voor uitstap naar La Trappe, de Efteling en de Beekse Bergen. Allen binnen de straal van 10 a 20 km. Het huis is zeer rustig gelegen. De eigenaar was heel vriendelijk.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren