13 augustus 2017 beoordeeld

We zijn afgelopen week 3 dagen naar Jakes Villa's en Hotel geweest. We zaten in het Mussel huis. Werkelijk prachtig en ontzettend ruim voor 5 personen.
Het terras is heerlijk met een eigen zonneterras met een mooi uitzicht op de aanlegsteiger en dichtbij het restaurant. We vonden dit een van de beste verblijven op Jamaica. Ook omdat het in Treasures Beach nog redelijk rustig is.

Het restaurant is prima en de service is goed. We hebben via de receptie een boottocht naar BlackRiver geregeld met een stop in the Pelican Bar. Dat was een bijzonder leuke trip met 2 aardige schippers.

Al met al is dit hotel een absolute aanrader.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
11 augustus 2017 beoordeeld

Naast cottages biedt Jakes hotel ook een aantal schitterende villa's. Wij verbleven met 5 personen in één van die villa's: Hope House. Wat een fantastische ervaring. Het huis ligt schitterend. Het staat op het strand en kijkt uit over de zee. Een verblijf hier vergeet je nooit meer. Als je in de villa verblijft zorgen 2 medewerkers van Jakes voor je. Op verzoek wordt er heerlijk gekookt. De koelkast wordt gevuld, wat je maar wilt. Het is wel handig om even door te geven wat je graag wil dat er in de koelkast klaar staat.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
22 september 2016 beoordeeld

Bij aankomst werden we meteen gratis ge-upgrade zonder dat we daar naar vroegen, naar een prachtige lodge met het zeewater klotsend tegen je eigen terras, waar je vanuit je bed door openslaande louvre deurtjes tegen aan kijkt. Een idyllische buitendouche was daarbij ook nog een grote verrassing.
Toen ik ziek werd en in het ziekenhuis belande was er Charles; hoofd security, welke ons naar het ziekenhuis begeleide, en zorgen over ons hield tot ik weer opgeknapt was. Ook van andere medewerkers was er lieve aandacht en zorg! In 1 woord geweldig! Hier is de klant echt koning! Het complex is niet centraal gelegen, maar het is goed te doen om van hieruit uitstapjes te maken, mits je eigen vervoer hebt.

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
1 september 2016 beoordeeld

vriendelijk,behulpzaam personeel, charmante sfeer...enkel spijtig van de vele muggen maar dat zal het seizoen wel geweest zijn....de vrijstaande ,allen verschillende, veelkleurige huisjes maken de sfeer en het gevoel compleet

Kamertip: alle kamers hebben uitzicht op zee...je kunt kiezen uit dichter of verder van receptie en zwembad
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het kost even wat moeite om er te komen, maar dat is het meer dan waard! Met heel veel zorg ingerichte kamers die zijn ondergebracht een verzameling gebouwtjes waarvan de beste pal aan zee staan. De iets verder naar achteren gelegen kamers zijn ook prima. Het hotel is een verademing, alles gericht op rust. Geen tv op de kamers, yoga lessen in de morgen. Zoutwater zwembad en mooie stijger, daardoor prima te zwemmen in zee. Restaurant is goed, maar het naastgelegen Jacks (van dezelfde eigenaar) is geweldig.
De staf verdient niets dan lof! Geen moeite teveel, altijd vriendelijk.

Verbleef: juli 2016, reisde alleen