Frans v
Ijsselstein, Nederland

Gewoon GOED!

Beoordeling van Hotel the Wigwam
5,0 van 5 bollen29 aug 2022 beoordeeld
Ik schijf GOED met hoofd letters en dat is niet voor niets. Wat is dit een top familie hotel. Dit is een sfeervol, klasse hotel, schoon, prima service en mooie kamer. Alle mensen die er werken geven je een ongelooflijk welkom gevoel en laten je aan niets ontbreken. De drie sterren voor dit hotel is veel te weinig. Wij hadden halfpension geboekt en dit was geen straf! Ontbijt meer dan voldoende keus en het avond eten een keuze menu vis of vlees en er wordt rekening gehouden met dieet wensen. Wat een mooi opgemaakte bordjes en alles even smaakvol. Gewoon helemaal TOP! Ga bijna nooit naar de zelfde plek omdat de wereld te groot en zoveel te zien is, maar voor hier ga ik een uitzondering maken. Hoop dat dit familie hotel dit kan behouden naar de geplande verbouwing die aanstaande is.
Datum van verblijf: augustus 2022
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
  • Agoda.com
0.5 km van Hotel the Wigwam
Meer hotels in Domburg bekijken
Beoordeeld op 4 mei 2017

'n Opperbeste ervaring die wij beslist motiveert om vaker naar jullie WigWam te komen!
Het was zeker een initiatief dat we ons nooit zullen beklagen. Integendeel, terugkomen doen we ongetwijfeld zeker. Ook de ervaringen - anno 1980 - bewijzen dat dit hotel dankzij de continuïteit van ouders naar zonen - aan professionele waarde een onmiskenbaar niveau heeft bereikt.
Ik zou zeggen: "familie Bimmel, doe zo voort!"

Kamertip: Steeds in samenspraak met de receptie. Mijn partner - mindervalied - had geen enkele beperking ... integendeel.
Datum van verblijf: april 2017
NBimmel, General Manager van Hotel the Wigwam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2017

Hartelijk dank dat U weer bij ons in het hotel was. Fijn dat gasten die zo lang geleden voor de eerste keer kwamen, steeds terug blijven komen. Dank U wel voor de complimenten.

Beoordeeld op 21 januari 2017

Wij vonden dit een sfeervol, klasse hotel, schoon, prima service en mooi ruime kamers. Het ontbijt was ruim voldoende en zeer goed verzorgd. Wat je kon bedenken was aanwezig of werd terplekke vers gemaakt. De receptie kent zelfs je naam en spreekt je ook zo aan. Verder was het 4 gangen diner (bijgeboekt) van uitstekende klasse voor de prijs (€ 25,00 pp) inclusief drankjes !!

Kamertip: Wij waren er op een woensdag-donderdag en het hotel was niet volgeboekt. De kamers aan de schaduwzijde zijn aan te raden,
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 9 november 2015

Het hotel was niet high tech maar wel alles tip top in orde. De standaardkamer was klein, volgende keer een iets ruimere kamer nemen. De half-pension formule was dik in orde : diner was lekker, keuze uit vis of vlees bij het hoofdgerecht. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Heerlijke koffie! Zeer vriendelijk personeel. Gratis parking bij het hotel.

Kamertip: Standaardkamer is klein, beter een upgrade nemen
Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 5 november 2015

Hotel WIGWAM in Domburg heeft een drie-ster aanduiding, maar dan mag je dit toch een hoge drie geven (in sommige andere landen zou dit een vier ster zijn!). Het is een gezellig verblijf dicht bij het centrum van Domburg en op een minuutje wandelen van zee. De auto staat op de hotelparking. Rustige, zeer nette kamers en een goed bed garanderen een goede nachtrust. Het ontbijt is heel uitnodigend. Wij hadden een 'half pension' en wat wij op het bord kregen was smakelijk en zeer verzorgd. En last but not least: de hotelstaff zijn heel vriendelijke en efficiënte mensen.
Een echte aanrader ook voor buiten het zomerseizoen.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 16 maart 2015

De uiterst vriendelijke bediening en de familiale sfeer die de directie en het personeel uitstraalt, maakte ons verblijf tot een onovertroffen hoogtepunt! In dit hotel kan je terecht voor echte gastronomie aan een betaalbare prijs.
De service is van hoge kwaliteit!

Kamertip: alle kamertypes zijn van uitstekende kwaliteit
Datum van verblijf: maart 2015