Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 242
Agoda.comUS$ 242
TripadvisorUS$ 242
Beoordeeld op 26 september 2020

Een verouderd, maar ideaal gelegen hotel. Vlakbij strand en dorpskern.
Kamer is tamelijk groot, echter het bed stond aan zijkant tegen muur (niet ideaal). Bed stond tevens meteen bij binnenkomst kamer, waardoor je niet goed de kamerdeur kon openen. Was effen passen en meten bij in- en uitgaan. Zachte matrassen (niet goed voor rug), maar dat is persoonlijk.
Alles was wel goed schoon. Voldoende handdoeken. Magnetron, ijstjast en kookplaat aanwezig. Dat is een plus!
Wij lagen in kamer 5; geen aanrader. Ligt naast de receptie en trap, waardoor alles zeer gehorig.

Ontbijt was voldoende en in buffetvorm (zelfbediening). Gedurende deze coronatijd niet echt coronaproof. Wel werd er goed gelet op voldoende afstand houden.

Parkeerplaats bij hotel is een pré!

Personeel (vooral de meneer aan de receptie) zeer vriendelijk en behulpzaam.

Al met al een voldoende, echter m.i. niet de prijs waard.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 4 juli 2018

De locatie is top en het kamerpersoneel slaagt erin om de verouderde kamers toch een net uitzicht te geven. Tot daar het positieve.
Wat ons echter stoorde, was het volgende:
- hele kleine badkamer, mijn man, niet corpulent, slaagde er niet in om op het toilet te gaan zitten. Alles stond heel dicht opeen. Wanneer iemand douchte, stond meteen de badkamer onder water. Wel vervelend wanneer je een kamer met vier personen boekt.
- het ontbijt was eentonig. Goedkope kaas, vettige worst, ... Om dit te compenseren waren er wel eitjes en spek maar niets dat gezond is. Geen vers fruit, nergens te bekennen... Aan de ingepakte peperkoek stond een plaatje: verboden mee naar buiten te nemen?! Hallo!
Very low budget!... Geen mogelijkheid om buiten te ontbijten, uitzicht op de asfalten parking.
- tv-kanalen voornamelijk Duits. En dat terwijl deze locatie vlakbij Vlaanderen ligt.
- wij hadden nog een grotere kamer, de familiekamer voor vier personen, doch we hadden medelijden met een jong stel dat een 'terras' niet de naam terras waardig had. Een hoekje aan de straatkant waar elke hotelgast langs moest..
Ik kom hier niet meer terug.

Prijs is veel te hoog voor hetgeen je krijgt

Kamertip: De familiekamer voor 2 volwassenen en twee kinderen
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 1 februari 2017

Fijne ruime kamer, goed bed en prima badkamer, Ontbijt met veel variatie. Dicht bij het mooie strand. en de prettige dorpskern. Vriendelijke gastheer die het een ieder naar de zin wil maken.Gewoonweg niets mis mee!!

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 2 oktober 2016

Wanneer je naar de zee gaat, ben je vaak van plan om veel buiten te zijn. Dan maakt het niet heel veel uit hoe je hotel eruit ziet of welke faciliteiten het biedt. Daar sluit de omschrijving van hotel Noordzee volledig op aan. Het ligt op een fantastische plek t.o.v. de zeeopgang, biedt alles wat je nodig hebt in een redelijke staat, maar niets teveel en niet op heel hoog niveau. Ook de service is niet van het niveau, dat je echt wilt als je een onbezorgde vakantie wilt; lange wachttijd aan de receptie en niet heel snelle en klantvriendelijke invulling van je vragen.

Zo waren wij er met onze kleine kinderen en wanneer je een appartement hebt op de 2e verdieping is het niet acceptabel dat er geen hekje zit voor de buitentrap die recht voor de ingang van je appartement zit. De kinderen konden zo vanuit de deuropening als een bowlingbal naar beneden stuiteren. Ook zaten er gevaarlijke bouten op de gallery, wat niet alleen een gevaar opleverde voor de kleine maar voor iedere gast. De receptionist, die de eigenaar leek te zijn, was niet onder de indruk en pas na enkele keren vragen werd er iets aan de uitstekende delen op de gallerij gedaan. Het traphek kon niets aan worden gedaan, zo werd verteld, en moesten we maar extra opletten. Ze hadden nu eenmaal geen andere appartementen voor ons om naartoe te verhuizen.

Wat natuurlijk erg voor de hand ligt, is dat er in Domburg veel Duitse gasten verblijven. Tegenwoordig komen daar ook nog wat Poolse en/of Russische gasten bij. Die gasten hebben toch vaak een andere waardeset als het gaat om parkeren en gedragen. Daar moet je mee overweg kunnen en je niet teveel aan storen. Anders is Domburg en in het bijzonder hotel Noordzee misschien geen goed adres. Er zijn veel andere hotels in Domburg, maar daar wordt vaak ook een andere prijs gevraagd, want hotel Noordzee is in verhouding niet duur. Mocht je een ander niveau verlangen, dan moet je daarvoor ook de knip trekken of wellicht een buurdorpje kiezen om in te verblijven.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 22 mei 2016

Hotel Noordzee ligt aan het prachtige strand van Cadzand. Erg mooi hotel. je kunt hier prima dineren of lunchen en vooral de appelbollen van oprichter Piet Faas. Daar kwamen wij 30 jaar geleden al voor naar Cadzand zijn geweldig. Ik moet wel vermelden dat vaak de bediening niet geweldig is, je moet vaak lang wachten om te bestellen en lang wachten voor de bestelling er is.

Datum van verblijf: april 2016