“Bedaagde huls, eigentijdse invulling”
Beoordeling van Het Badpaviljoen

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld

Op het oog ziet het badpaviljoen er wel erg klassiek uit, maar binnen oogt het anders. De bediening is plezierig. Tijdens de koffie brak ook de zon door. Mooie plek, goede ervaring

Datum van bezoek: juli 2021

25 juni 2021 beoordeeld

Voor Het Badpaviljoen in Domburg komen wij al heel wat keren vanuit de Randstad naar Domburg om bij hen Fruit de Mer te eten. Ook dit keer, maar wat een teleurstelling... De kaart bevat niet meer de Fruit de Mer Prestige voor 2 personen a € 90,-. Naast een goedkope(re) versie zonder onder andere kreeft nu alleen een Fruit de Mer voor 2 personen voor € 150,-.
Wat jammer dat Het Badpaviljoen deze verandering heeft doorgevoerd (onder de noemer 'alles wordt duurder').
Op voorhand: Het Badpaviljoen is een prima restaurant met een prachtig terras en vriendelijke medewerkers, maar 'deze prijs' deed ons vertrekken. Er zijn grenzen. Erg jammer.
We zullen op zoek moeten naar een andere mogelijkheid om tegen redelijke prijzen Fruit de Mer te eten.

Datum van bezoek: juni 2021
14 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ambiance en sfeer. Het eten en drinken was subliem ! Beste plek van Domburg. Paar dagen genoten van de lunch en diner. Als afsluiter kregen wij een mooie fles met een persoonlijke tekst. Wij raden iedereen deze plek dan ook van harte aan. Nogmaals bedankt Kick en Batman

8 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week hier geluncht op aanraden van mensen uit de omgeving. Het was stralend weer en konden lekker op t terras zitten. We werden snel en vriendelijk ontvangen. Eten was heerlijk en werd snel geserveerd.
Al lekker mosselen kunnen eten. Ook de krab en crevettes waren erg lekker.

8 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch op het terras.
Heel gastvrij en super vriendelijk
Mooie kaart en apart lunch menu buiten de kaart om.
Heerlijk menu en lekkere wijnen.
Bijzonder om op het terras heerlijk te genieten.
Aanneming voor iedereen.

Reizigers die Het Badpaviljoen bekeken, bekeken ook

In Het Badpaviljoen geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.