We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“LEKKER !!” 4 van 5 bollen
Beoordeling van El Fuego

El Fuego
Geclassificeerd als nr.2 van 38 Restaurants in Domburg
Keukens: Mexicaans, Latijns, Zuid-Amerikaans, Grill
Geschikt voor: Dineren met beperkt budget, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Kinderen, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Accepteert Mastercard, Accepteert Visa, Gratis wifi, Kinderstoelen beschikbaar, Buiten zitten, Reserveringen, Zitplaatsen, Serveert alcohol, Afhalen, Bedienend personeel, Rolstoeltoegankelijk
Niveau bijdrager
11 beoordelingen
5 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“LEKKER !!”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 1 april 2013 via mobiele applicatie

Als je houd van Mexicaans moet je hier absoluut langsgaan! Een hele vlotte en vriendelijke bediening maken het eten in dit restaurant nog beter.

Schrijf een beoordeling

beveren
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Toppertje”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 15 februari 2013

Wij komen reeds een aantal jaren in EF en het moet gezegd,die mensen blijven waar voor je geld geven;een vlotte en vriendelijke bediening,kraaknette zaak en waar je het meest voor gaat is het lekkere eten dat toen en nu nog steeds een echte aanrader is,ook voor wie denkt niets te lusten van de kaart,niet twijfelen.Ook het buffet is fantastisch!!!!

• Bezocht Augustus, 2012
Arnemuiden, Zeeland, Netherlands
“super”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 31 januari 2013

Mijn favoriete restaurant! echt een aanrader.
Mexicaanse sfeer. Vriendelijke bediening en het eten is heerlijk.
of je nou met je geliefde, vrienden of familie komt, alles kan. Je zal je er zeker op je gemak voelen.
Ben je in de buurt van Domburg, zeker langs gaan!

• Bezocht December, 2012
Meerlo
Niveau bijdrager
6 beoordelingen
4 restaurantbeoordelingen
“Top Mexicaan”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 6 januari 2013

Sinds we dit restaurant voor de eerste keer bezocht hebben, laten we geen mogelijkheid voorbij gaan om, als het maar even kan en we in de buurt zijn, het weer opnieuw te bezoeken.
Prima sfeer, vriendelijke bediening en het eten is heerlijk en ook nog eens betaalbaar. Echt een aanrader!!

• Bezocht September, 2012
1 beoordeling
“Heel fijn restaurant, mooi ingericht, fijne en vlotte bediening en heerlijk eten!”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 6 januari 2013

Wij komen alweer een aantal jaren regelmatig bij El Fuego, nadat vrienden ons een keer hadden meegenomen. In eerste instantie zou ikzelf niet zo snel bij een mexicaans restaurant zijn binnengestapt (ten onrechte zo bleek) maar alles klopt bij El Fuego. De mensen van de bediening geven je meteen het gevoel dat je bijzonder welkom bent, zelfs als het restaurant volgeboekt is dan proberen ze je toch nog met wat kunst- en vliegwerk een tafeltje te geven. Daarnaast komen ze regelmatig langs je tafeltje om even te kijken of alles naar wens is zonder daarbij opdringerig over te komen, en als ze zien dat je glas (bijna) leeg is vragen ze meteen of je nog wat wil drinken, iets wat ikzelf bijzonder waardeer! Dan de menukaart, alles wat daarop staat is heerlijk, maar als je naar El Fuego gaat MOET je echt een keer de spareribs geprobeerd hebben, eerlijk waar die zijn fantastisch! Ik kom er telkens voor terug! Ook qua nagerechten is er genoeg uitzoek. Na het eten sta je zo op het strand van Domburg, even een straatje door en je bent er heerlijk om even een wandelingetje te maken (niet alleen in de zomer maar juist ook voor een frisse neus in de winter)

Dus al bij al, uitstekend restaurant, heerlijk eten, goede sfeer en prima betaalbare prijzen. Wij hopen nog vaak terug te komen!

Reizigers die El Fuego bekeken, bekeken ook

In El Fuego geweest? Deel je ervaringen!