“Heerlijk!”
Beoordeling van De Boterkapel

De Boterkapel
Geclassificeerd als nr. 1 van 43 Restaurants in Domburg
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut een aanrader als je van eten met een oosters tintje houdt.
De visbox is heerlijk met zalm en tonijn hoe je het niet vaak zo lekker krijgt!
Ik ga zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: december 2018
MWJ-L, Eigenaar van De Boterkapel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste 360phyliciaj

Bedankt voor je leuke reactie!

Het is voor ons altijd leuk om te horen dat onze gasten hebben genoten.
Graag tot ziens weer in de Boterkapel.

Groet
Team de Boterkapel

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met 10 volwassenen vroegen we om wat aanpassingen. Voor onze 85 jarige moeder een heel simpel klein gerecht: wat vlees, waar aardappel en spruitjes. Dat viel in de goede smaak. Veganistisch had de kok wel wat meer van mogen maken: alleen gegrilde groenten was erg mager en geen veganistisch nagerecht helaas.

Datum van bezoek: december 2018

Beste W4653PPhelenp

Bedankt voor uw reactie.
Wat fijn om te horen dat het gerecht voor uw moeder in de smaak viel.
Jammer dat het veganistische gerecht te klein is geweest voor u. Als u dit op de des betreffende avond had aangegeven dan hadden wij er alles aan gedaan om u alsnog tevreden naar huis te laten gaan.
Wij hopen jullie graag een andere keer weer te mogen ontvangen om u te laten zien dat wij er altijd voor gaan om onze gasten tevreden te laten vertrekken.
met vriendelijk groet
Team de Boterkapel

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met zijn 4 en 3 kinderen gingen we vol goede moed bij de boterkapel eten. We vroegen of ze het hapje (thuis gekookt) op konden warmen. Ze hadden geen magnetron dus ik zei kan ook even in een pannetje we hebben geen haast. Kregen we heel snel een zelfde soort papje terug.
Maar niet dat wat wij gemaakt hadden thuis. Dus we zeiden dit is niet hetzelfde. We kregen als antwoord : dit is het wel. Maar het was het niet. Toen kwam de eigenaar erbij en hij zei ik heb snel even zoete aardappel gepakt dat had ik nog staan. Toen ik vroeg wil je ons prakje opwarmen zeiden ze dat dat er niet meer was. (Prullenbak?).
Toen we naar huis gingen heb ik nog gevraagd of we ons bakje terug mochten en die kregen we met ons eigen prakje erin.
Ik weet niet hoe ze hier denken maar voor hetzelfde geld heeft ons kind een allergie o.i.d.
Voor ons niet meer.

Datum van bezoek: november 2018
MWJ-L, Eigenaar van De Boterkapel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste 680marijnf,

Wat vervelend om te lezen, in eerste instantie onze welgemeende excuses dat het verblijf bij ons niet naar uw wens is verlopen.
Wij hebben u die dag meerdere malen gevraagd of alles naar wens was, en u gaf aan dat het allemaal prima was.
Had u het direct aangegeven, dan hadden wij zeker weten alles gedaan om het u naar de zin te maken, zoals onze gasten van ons gewend zijn.
Iets opwarmen doen we namelijk wel vaker voor mensen die zelf iets mee hebben genomen (en voor mensen met een allergie passen wij ons menu helemaal aan)
Echter is het voorval in onze beleving anders gegaan dan zoals u het schetst.

Twee weken na uw bezoek heeft u deze recensie geschreven: waardoor we ter plekke helaas niet meer konden handelen.
Echter willen we u uitnodigen voor een kopje koffie, natuurlijk met uw gezin, zodat we u kunnen laten zien dat bij de Boterkapel wij er altijd alles aan doen om onze gasten in de watten te leggen. Natuurlijk op onze kosten.
We hopen u te mogen begroeten en wensen u nog een fijne dag.

Groet

Team de Boterkapel, Domburg

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op koude zondag middag spontaan een lunch genoten bij de boterkapel in Domburg. Werden ontvangen door vriendelijke dames. Cappuccino was helemaal top, prachtig exemplaar! Lunch met een zoete aardappel soep, pulled.pork en zeebaars. Alles smakelijk en mooi opgediend. Zeer royale porties. Met paar drankjes en 1 dessertje betaalde we slechts 83,- Warm aanbevolen!

Datum van bezoek: november 2018

Bedankt voor uw leuke recensie!
De cappuccino staat voor u klaar als u weer in de buurt bent!
Groeten van het team de Boterkapel.

19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mn moeder en zus , beiden vegetariër, wezen eten bij de Boterkapel. Zeer stijlvolle inrichting, goede akoestiek, de tent zat helemaal vol, zeer vriendelijke bediening, en mooie aparte smaakvolle gerechten met verse groenten en kruiden! Een smaaksensatie! Zowel voor vegetariers als de gewone vlees/viseter prima keuzes. Echt een aanrader voor als je eens wat anders wil dan groenten vlees frietjes. Absoluut geen standaard menukaart, allemaal bijzondere dingen. Kortom... een aanrader! Wij gaan zeker nog eens!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die De Boterkapel bekeken, bekeken ook

In De Boterkapel geweest? Deel je ervaringen!