“Zondag middag”
Beoordeling van De Boterkapel

De Boterkapel
Geclassificeerd als nr. 1 van 43 Restaurants in Domburg
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op koude zondag middag spontaan een lunch genoten bij de boterkapel in Domburg. Werden ontvangen door vriendelijke dames. Cappuccino was helemaal top, prachtig exemplaar! Lunch met een zoete aardappel soep, pulled.pork en zeebaars. Alles smakelijk en mooi opgediend. Zeer royale porties. Met paar drankjes en 1 dessertje betaalde we slechts 83,- Warm aanbevolen!

Datum van bezoek: november 2018
MWJ-L, Eigenaar van De Boterkapel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Bedankt voor uw leuke recensie!
De cappuccino staat voor u klaar als u weer in de buurt bent!
Groeten van het team de Boterkapel.

19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mn moeder en zus , beiden vegetariër, wezen eten bij de Boterkapel. Zeer stijlvolle inrichting, goede akoestiek, de tent zat helemaal vol, zeer vriendelijke bediening, en mooie aparte smaakvolle gerechten met verse groenten en kruiden! Een smaaksensatie! Zowel voor vegetariers als de gewone vlees/viseter prima keuzes. Echt een aanrader voor als je eens wat anders wil dan groenten vlees frietjes. Absoluut geen standaard menukaart, allemaal bijzondere dingen. Kortom... een aanrader! Wij gaan zeker nog eens!

15 oktober 2018 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten bij de Boterkapel. Zowel ons voor- als ons hoofdgerecht waren van uitstekende kwaliteit. De bediening oogt als een goed ingespeeld team waarbij klantvriendelijkheid en klantgerichtheid, hoog in het vaandel staan. We komen zeker nog eens terug. Een aanrader....

14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super eten. Fusion, aziatische touch. Alle gerechten stuk voor stuk prima. Vriendelijke bediening, al kunnen ze in de herfstvakantie wel een kracht erbij gebruiken

6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hier komen eten. Super georganiseerde en vriendelijke bediening. Entourage (met zicht op een deel van de keuken en ovens) was enorm genieten, alles vers op het bord en passie van de koks straalde er af! Michelin waardig eten met een knipoog naar de bourgondische keuken uit verschillende delen van europa. Een aanrader!

Reizigers die De Boterkapel bekeken, bekeken ook

In De Boterkapel geweest? Deel je ervaringen!