“In één woord fantastisch!!!!!!”
Beoordeling van De Boterkapel

De Boterkapel
Geclassificeerd als nr. 1 van 43 Restaurants in Domburg
19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mn moeder en zus , beiden vegetariër, wezen eten bij de Boterkapel. Zeer stijlvolle inrichting, goede akoestiek, de tent zat helemaal vol, zeer vriendelijke bediening, en mooie aparte smaakvolle gerechten met verse groenten en kruiden! Een smaaksensatie! Zowel voor vegetariers als de gewone vlees/viseter prima keuzes. Echt een aanrader voor als je eens wat anders wil dan groenten vlees frietjes. Absoluut geen standaard menukaart, allemaal bijzondere dingen. Kortom... een aanrader! Wij gaan zeker nog eens!

15 oktober 2018 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten bij de Boterkapel. Zowel ons voor- als ons hoofdgerecht waren van uitstekende kwaliteit. De bediening oogt als een goed ingespeeld team waarbij klantvriendelijkheid en klantgerichtheid, hoog in het vaandel staan. We komen zeker nog eens terug. Een aanrader....

14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super eten. Fusion, aziatische touch. Alle gerechten stuk voor stuk prima. Vriendelijke bediening, al kunnen ze in de herfstvakantie wel een kracht erbij gebruiken

6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hier komen eten. Super georganiseerde en vriendelijke bediening. Entourage (met zicht op een deel van de keuken en ovens) was enorm genieten, alles vers op het bord en passie van de koks straalde er af! Michelin waardig eten met een knipoog naar de bourgondische keuken uit verschillende delen van europa. Een aanrader!

19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Entourage en menu zijn voortreffelijk, ruime keuze prima bediening. Jammer van de achtergrond muziek, ik vind de Dijk een prima band maar past niet bij mijn Japanse Bentobox vis. (Idem bij het zusterrestaurant de Visbar)

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die De Boterkapel bekeken, bekeken ook

In De Boterkapel geweest? Deel je ervaringen!