“Uitstekend, kwalitatief en origineel”
Beoordeling van De Kluizenaer

De Kluizenaer
Geclassificeerd als nr. 1 van 64 Restaurants in Goes
Beschrijving: In de Kluizenaer gebruiken wij zoveel mogelijk verse en lokale producten. Vis, schaal- en schelpdieren komen direct van de afslag in Yerseke. Hetzelfde geldt voor onze groentes, vlees en zuivel; maar ook voor bieren, wijnen, koffie en thee werken wij zoveel mogelijk samen met Zeeuwse leveranciers. Al dit moois uit de regio wordt aangevuld met kruiden en specerijen van over heel de wereld.
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze avond zeer lekker gegeten. Eerlijke gerechten in een originele combinatie zowel op het bord als met de dranken, zij het wijn of bier.

15 mei 2018 beoordeeld

Eten uitmuntend, bediening met veel kennis van wijnen en heerlijk ontspannen sfeer in een prachtige locatie die vroeger gebruikt werd als Nuts spaarbank waarvan interessante details bespaard zijn gebleven.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We gaan er vaak. Eigenlijk te vaak.

Foie gras vooraf niet meer niet minder. Zo hoort een foie te zijn.

Ribeye hoofd. 7 smaken op 1 bord. Superzacht en geweldige smaakbeleving.

Meer moeten we niet zeggen. Was weer af. Suggestie voor de wijn was weer goed , Tandem! Een Marokkaanse wijn voor 45 euro. Als je een witte meursault neemt van rond de 100 euro wat veel restaurants vragen adviseer ik een topwijn uit Marokko. Rood maar top!

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zonnige middag met 5 vriendinnen cocktails gedronken en aperitiefhapjes gegeten op het mooie terras v dit resto op de markt in Goes! De cocktails waren lekeer, alsook de homemade icetea. We bestelden zwarte kroepoek met truffelmayo, garnalen, lamsworstjes, charcuterie, garnaalballetjes en kippespiesjes, flammenkuchen met gerookte vis; alles was superlekker en prachtig geserveerd. Bediening zeer vriendelijk. Beste lunch ooit in Goes; we komen zeker terug voor een diner!

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig mooie locatie en inrichting. Voormalig oud bankgebouw, heerlijk eten en drinken op basis van echte verse producten. Terras in de zon en heel gastvrij. Aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018

In De Kluizenaer geweest? Deel je ervaringen!