“Leuke formule en zeer goede gerechten.”
Beoordeling van Restaurant AMUZ - GESLOTEN

Restaurant AMUZ
Keukens: Frans, Internationaal
Beschrijving: AMUZ is een uniek restaurant in Goes, gevesigd in een voormalig busstation. Wat nou voor-, hoofd- en nagerecht? Lekker alles door elkaar. Eten waar jij zin in hebt. Voor een leuke prijs.
26 juli 2016 beoordeeld

Erg lekkere en originele gerechten. Elk gerecht zelfde prijs (7,50). Heel goede prijs-kwaliteit verhouding.

17 juli 2016 beoordeeld

Gecheckt op Tripadvisor; een 8,6 Dit cijfer verhoog ik graag naar een 9,5. Als je met zoveel liefde in je restaurant serveert en ook nog zo’n goede keukenbrgigade hebt dan verdien je dat!!! verrassend eten in een klein restaurant in een oud busstationnetje.... Romantisch ja, maar ook gezinnen aten daar met veel plezier en voor € 7,50 per stuk de lekkerste gerechten. Wij komen zeker terug en kan iedereen dit pareltje in Goes aanraden.

27 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke kleine gerechtjes. Genoeg keuze. Menu kun je volledig zelf samenstellen. Gerechtjes worden prachtig opgediend. Prima bediening.

24 juni 2016 beoordeeld

Het idee van gelijke prijzen per couvert voor een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert is al vele malen toegepast, maar toch nog altijd verrassend. De keuzes bij AMUZ zijn ruim voldoende maar niet te overdadig. De gerechten zijn culinair hoogstaand. Mooie presentatie en voortreffelijk van smaak.

12 juni 2016 beoordeeld

zelf heb ik gekozen voor gerechtjes met vis mijn man voor vlees ... allen even verzorgd opgediend en aantrekkelijk gepresenteerd... verfijnde smaken... lekkere koffie, een 'tas' met chocoladebonen... de kleine snacks nodigen uit om te proeven van verschillende gerechtjes ...