“Prima restaurant”
Beoordeling van Restaurant AMUZ - GESLOTEN

Restaurant AMUZ
Keukens: Frans, Internationaal
Beschrijving: AMUZ is een uniek restaurant in Goes, gevesigd in een voormalig busstation. Wat nou voor-, hoofd- en nagerecht? Lekker alles door elkaar. Eten waar jij zin in hebt. Voor een leuke prijs.
27 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke kleine gerechtjes. Genoeg keuze. Menu kun je volledig zelf samenstellen. Gerechtjes worden prachtig opgediend. Prima bediening.

Datum van bezoek: januari 2016

24 juni 2016 beoordeeld

Het idee van gelijke prijzen per couvert voor een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert is al vele malen toegepast, maar toch nog altijd verrassend. De keuzes bij AMUZ zijn ruim voldoende maar niet te overdadig. De gerechten zijn culinair hoogstaand. Mooie presentatie en voortreffelijk van smaak.

Datum van bezoek: maart 2016
12 juni 2016 beoordeeld

zelf heb ik gekozen voor gerechtjes met vis mijn man voor vlees ... allen even verzorgd opgediend en aantrekkelijk gepresenteerd... verfijnde smaken... lekkere koffie, een 'tas' met chocoladebonen... de kleine snacks nodigen uit om te proeven van verschillende gerechtjes ...

Datum van bezoek: juni 2016
3 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Amuz is een klein maar fijn restaurant.
De menukaart is gevarieerd en zowel de kwaliteit als de prijs ligt net wat boven het gemiddelde.
Aanrader.

Datum van bezoek: september 2015
29 mei 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten met creatie's op ons bord die echt een foto waard waren,
wel vond ik de prijs van de toetjes aan de hoge kant voor het minimale wat je op je bord kreeg,€7,50 is echt teveel voor een brood plankje of een toetje.
Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst en bediening,wij komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: mei 2016