“Knus”
Beoordeling van Restaurant AMUZ

Restaurant AMUZ
Reserveren met
Restaurant AMUZ is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 56 Restaurants in Goes
Keukens: Frans, Internationaal
Beschrijving: AMUZ is een uniek restaurant in Goes, gevesigd in een voormalig busstation. Wat nou voor-, hoofd- en nagerecht? Lekker alles door elkaar. Eten waar jij zin in hebt. Voor een leuke prijs.
3 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Amuz is een klein maar fijn restaurant.
De menukaart is gevarieerd en zowel de kwaliteit als de prijs ligt net wat boven het gemiddelde.
Aanrader.

Schrijf een beoordeling

29 mei 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten met creatie's op ons bord die echt een foto waard waren,
wel vond ik de prijs van de toetjes aan de hoge kant voor het minimale wat je op je bord kreeg,€7,50 is echt teveel voor een brood plankje of een toetje.
Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst en bediening,wij komen zeker nog eens terug.

18 mei 2016 beoordeeld

Aangenaam ogend restaurant op een makkelijk te bereiken locatie. Sfeervolle inrichting, rustig maar gezellig, met frisse kleuren. Bedienend personeel is vriendelijk. De bordjes zijn mooi opgemaakt. Het menu is een voorgerechtjes-concept. Iedere gang kost 7,50. De gangen zijn soms net te klein of eenvoudig voor deze prijs. Een broodplankje kost bijv. ook 7,50. En op het antipasti bordje met vis worden mosselen uit een potje gebruikt. Dat is erg jammer, aangezien er bijv. ook goed werk is afgeleverd met een heerlijke forelsalade op het zelfde bordje. We hebben de optie van een bijgerechtje gemist, zoals een beetje salade of friet. De huiswijn is vrij hoog geprijsd met 4,50 per glas. Al met al een fijne avond gehad en lekker gegeten, maar er is nog ruimte voor verbetering.

6 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een fantastische avond vol culinaire hoogstandjes gehad. Het eten was voortreffelijk! Wat niet vergeten mag worden is de bediening... Vriendelijk, deskundig! De gastvrouwen zijn een aanwinst voor Amuze ! Mijn complimenten!

26 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag bij Amuz geweest na een middagje shoppen in Goes. Zeer vriendelijke bediening in dit kleine maar mooi ingerichte restaurant. Ze werken met kleine gerechten waar je er drie of vier van kiest. Alles wat we gekozen hadden smaakte zeer goed en werd op perfect tempo geserveerd. Wat ons betreft absoluut een aanrader!

Reizigers die Restaurant AMUZ bekeken, bekeken ook

In Restaurant AMUZ geweest? Deel je ervaringen!