“TOP!”
Beoordeling van Restaurant Codium

Restaurant Codium
Geclassificeerd als nr. 11 van 71 Restaurants in Goes
2 weken geleden beoordeeld

Wat hebben wij een fantastische avond gehad bij Codium. Ongelofelijk mooie en lekkere gerechten mogen proeven dat werd opgediend door enthousiast bedienend personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juli 2021

3 weken geleden beoordeeld

Een prachtige middag in hartje Goes ervaren in deze erg mooie zaak. Zowel het eten, de wijn als wij als gasten werden met veel toewijding bediend. De kok kwam regelmatig even neuzen hoe alles was en legde alles met veel liefde en zorg uit. En wat een smaaksensaties en amuses en gerechten die het oog streelden. Wij komen weer graag terug!

3 weken geleden beoordeeld

Waanzinnig leuke avond gehad. Eten top, wijn top, bediening top! Beter wordt het niet. En dan die heerlijke smaken van Zeeland, het was echt allemaal super lekker!! Wij komen zeker terug!! Dit restaurant verdient snel een ster!

3 weken geleden beoordeeld

Fantastisch!!!! De beleving, de smaken alles klopte gewoon. Elke hap was een paradijs van smaken wat allemaal goed bij elkaar samen viel. Wij hebben genoten van de ambiance de bediening en vooral het eten dat met passie en liefde wordt bereid en dat het dan als een kunstwerk op je bord word geserveerd. In een woord gewoon fantastisch!!! Je word op de avond echt in de watten gelegd.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het was echt heerlijk het eten, een belevenis op!

Fijn hoe alles werd verteld wat er geserveerd werd en de waardering dat wij onze kinderen van 12 en 14 jaar mee hadden genomen. Daar was echt oog voor. We voelde ons op ons gemak en genoten van de culinaire ervaring

Reizigers die Restaurant Codium bekeken, bekeken ook

In Restaurant Codium geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.