“Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant.”
Beoordeling van Slot Oostende

Slot Oostende
Geclassificeerd als nr. 8 van 71 Restaurants in Goes
Beschrijving: Slot Oostende is een historische plek, misschien wel de vroegst bebouwde plek van Goes. We hebben het antieke slot met zijn rijke historie deels gerestaureerd, deels verbouwd en deels herbouwd. Het is een plek waar altijd iets te beleven valt.
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we op een middag op het mooie terras wat hadden gedronken, zijn we hier savonds wezen eten. Prachtig restaurant met veel aandacht voor details.
De bediening heeft er echt zin in en geven je echt het gevoel gast te zijn. De gerechten zijn heel smaakvol en worden mooi opgediend. Zeker een aanrader voor gezellig en lekker uit eten.

Datum van bezoek: juli 2021

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een overnachting geboekt zonder te reserveren in het restaurant. Ter plekke wilde we voor diezelfde avond nog een plek reserveren. Het personeel deed moeite voor ons zodat we ergens konden zitten. We werden zeer vriendelijk geholpen en het eten was boven verwachting. De prijzen vielen reuze mee en het bier was heerlijk! Heel veel keuze. Ze hadden ongeveer 18 verschillende bieren op de tap en nog veel meer bieren op fles! Zeer zeker een aanrader! Het personeel is erg betrokken en geven je goede adviezen. We mochten zelfs een biertje meenemen naar onze hotelkamer

Datum van bezoek: juli 2021
5 juni 2021 beoordeeld

De hele aankleding en ambiance maakt al een geweldige indruk zodra je binnen komt. En ook de ontvangst is enorm vriendelijk en gastvrij.
Op het terras werden we meteen voorzien van elektrische warmtekussens....wat een uitvinding!
Het was behoorlijk druk maar daar merkte je als gast nagenoeg niks van.
Ok, de naastgelegen kerkklok hoor je wel ff duidelijk, maar kniesoor die daar op let.

Een enorme keuze aan dranken en vooral bieren, maar ik ging voor de gember/kokos/bloesemthee en die is opmerkelijk lekker.
Vooraf de vistrio met gerookte zalm, sashimi van tonijn en licht gebrande makreelfilet....heerlijk combinatie met wasabi mayo.
Als hoofdgerecht de runder bierstoverij met een bladerdeeg bolletje, frietjes en een heerlijke mosterd mayonaise!
Dessert kon er bij mij niet meer bij.
Ik heb gewoon heerlijk relaxt zitten genieten van het hele gebeuren.
Het hoofdgerecht liet enigszins op zich wachten, maar daar kwam de bediening ook zijn excuus voor maken en nam dat geheel voor eigen verantwoording.
Iets wat je niet vaak meer ziet naar mijn mening.
Maar een probleem was het verder niet want we zaten prima daar.

Ik kan het zeker een ieder aanbevelen.

Datum van bezoek: juni 2021
5 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke bierkaart met een prima lunchkaart. Mijn vriendin was enorm blij met het bloempotje! Biertjes waren lekker, maar het tappen van het bier mag meer aandacht aan besteed worden. Verder een leuke ervaring!

Datum van bezoek: mei 2021
14 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot terras, snelle service, lekkere eigen biertjes en een heerlijke lunch- en borrelkaart. Goed advies rondom bier, het terras zat goed vol (zelfs met een rij), dus het was ook gezellig druk met mensen.

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Slot Oostende bekeken, bekeken ook

In Slot Oostende geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.