Beoordeeld op 22 mei 2018

Wij werden vriendelijk ontvangen aan de receptie achter de bar en we kregen een kamer op de tweede verdieping ,deze was ruim en netjes en wij denken recent vernieuwd .Het zag er prachtig uit !s'avonds hebben wij op het terras lekker getafeld .We hebben heerlijk geslapen en s'morgens genoten van een lekker ontbijt !
Voor herhaling vatbaar we komen zeker terug .

Kamertip: Kamers zijn in een apart gebouw en zijn erg rustig er is ook een gratis parking in de buurt van het hotel !!
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 mei 2018

Tweede nacht in Goes. Verhuisd van Hotel Terminus naar het Amadore Stadshotel Goes. Leuke van dit hotel is dat het echt midden in het centrum ligt aan de grote markt. Ingang moeilijk te vinden zit namelijk in het café. Kamers zijn eenvoudig, geen bad en wederom geen minibar. De bar is echter beneden en tot 23:00 uur geopend. Morgen het ontbijt proberen maar ga er van uit dat ook prima is. Parkeren bij het hotel niet mogelijk.

Kamertip: Wil je een weekend naar Goes dan is dit een prima uitvalbasis midden in het centrum.
  • Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 april 2018

Zoek je een hotel in het centrum van Goes, dan moet je hier zijn. Goede prijs kwaliteit verhouding. De kamers zijn modern en ruim en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het is een 3 sterren hotel, maar dat komt puur omdat er geen lift is, amders zou het een 4 ster zijn wat onze betreft. Het hotel (lees de kamers) liggen allemaal aan de achterzijde van de Grote Markt waardoor het lekker rustig is. Wij sliepen op de tweede etage, dus even wat sjouwen, maar dat is als je dat kunt geen probleem. Zo niet vraag een kamer op de begane grond, goed bereikbaar vanuit de voorkant van het hotel.Je kunt niet met de auto bij het hotel parkeren, daarvoor moet je 2 minuten lopen, maar via de achteringang is het toch niet al te ver. De parking is verder gratis, als er plek is natuurlijk. Verder is het personeel erg vriendelijk en gastvrij, we voelde er ons prima thuis.

Kamertip: kamers zijn allemaal aan de achterzijde
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 april 2018

Auto parkeren is niet makkelijk.
Bij aankomst zeer on-professioneel. eerst afrekenen, computer moeten ze naar toe klimmen.
factuur: kamer en eten en drinken moeten apart afgerekend worden.
Vloer van de kamer mag zeker vernieuwd worden. ( 1 )
In de ochtend, goed geslapen, verder redelijk ontbijt.

Vond het 99 eur zeker niet waard. !

• Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 april 2018

Superligging op Grote Markt in een gezellig stadje met alles in de directe nabijheid. Mooie, ruime en moderne kamer en badkamer. Ondanks de centrale ligging is er geen lawaaihinder. In een omgeving van max. een halfuur rijden zijn er vele leuke stadjes te bezoeken zoals Middelburg, Veere, Zoutelande ... Een aanrader!

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner