TripAdvisor

do 24-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 10 van 14 Restaurants in De Lutte
Keukens: Belgisch, Nederlands
Beschrijving: Restaurant & Buitenplaats Florilympha, een heerlijke uitspanning in de bossen van het Lutterzand. Niet zomaar een restaurant, maar een restaurant met mogelijkheden! Onze eigenwijze menukaart, de voorliefde voor streekeigen producten, verrassende buffetten en gezellige inrichting maken Florilympha geschikt voor intieme diners, bruiloften e.d.
14 september 2019 beoordeeld

Onze verwachtingen waren hooggespannen. Website zag er veelbelovend uit. Teleurgesteld huiswaarts gekeerd. Eten was smakeloos en koud. Alle aandacht was gericht op een bruiloft. Rommelig en geen aandacht voor de eters. Erg jammer.

Datum van bezoek: september 2019

30 juli 2019 beoordeeld

rustig in de bossen, een verkoeling in de zomerse hitte, snelle bediening, ideaal voor een lunch, prima

Datum van bezoek: juli 2019
12 juni 2019 beoordeeld

Wij lunchen hier vaak.
Simpele kaart maar wel lekker.
Heerlijke koffie.

Je kunt fijn buiten zitten of als het kouder is binnen bij de open haard.

Datum van bezoek: juni 2019
25 april 2019 beoordeeld

Mooie locatie! Geweldige ligging in bosrijke omgeving, natuurlijke inrichting, hoge ramen en wanden waardoor prachtig uitzicht, relaxte sfeer en vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook midgetgolf aan het buiten terras en goede parkeerruimte.

Datum van bezoek: april 2019
2 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend geholpen door leuke dames in de service. Het eten was ook goed en lekker in dit in een uiterst sfeervolle ambiance. Aanrader om naar toe te gaan!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Restaurant Florilympha bekeken, bekeken ook

In Restaurant Florilympha geweest? Deel je ervaringen!