“Heerlijke lunch!”
Beoordeling van Paviljoen Lutterzand

Paviljoen Lutterzand
Geclassificeerd als nr. 3 van 16 Restaurants in De Lutte
Keukens: Internationaal
Beschrijving: Wij zijn een gezellig familierestaurant. Onze kaart biedt lunchgerechten, een uitgebreide dinerkaart, kindergerechten, maar ook iets lekker bij de koffie of de borrel. Voor de kleintjes is er een grote, gezellige, afgebakende speeltuin, zodat de ouders rustig kunnen genieten op het terras. We bieden plaats aan zowel kleine als groter gezelschappen. Eerst even lekker uitwaaien in het natuurgebied en vervolgens, na de borrel, in een ongedwongen sfeer, lekker een hapje eten. Het restaurant staat bekend om haar goede en degelijke keuken. Sommige recepturen zijn al generaties in de familie. De gerechten worden dan ook met de grootste zorg bereid. Mocht u van plan zijn met een groep te komen, zijn er ook mogelijkheden voor verschillende buffetten.
9 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch

2x geluncht tijdens ons bezoek aan De Dinkel bij het Lutterzand en genoten van het verse en goede eten. Prima bediening en ernaast een leuke speeltuin voor de kinderen.

Datum van bezoek: augustus 2021

28 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige omgeving en mooi verzorgd restaurant met goed personeel. Zeker de flamboyante gastheer stak de show. Het rieten dak maakt de zaak af.

Datum van bezoek: juni 2021
9 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de fietstocht kwamen we paviljoen Lutterzand tegen. Het leek ons een goed idee om daar een drankje te nuttigen ons befaamde wit biertje mét ijs! En tevens scanden we even snel de lunchkaart. Op zich viel ons oog op 2 eenvoudige gerechtjes, deze waren prima voor elkaar en met flair geserveerd door een vriendelijke jongeman. Dit is ons dermate goed bevallen dat we binnenkort ook maar eens checken hoe het diner zal smaken want we staan er de komende dagen vlakbij op de camping.

Datum van bezoek: mei 2021
23 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren heerlijk op het terras gedineerd vooraf Nacho en we hadden 2x de zalm de entrecote en spareribs en dit alles werd super gastvrij geserveerd door zeer attente bediening en eigenaars. Je zit hier echt fantastisch en deze mensen hebben een echt horeca hart!AANRADER

Datum van bezoek: mei 2021
5 april 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Weinig over te zeggen je kon wat bestellen maar niet zitten etc om dat het corona regiem geld
Xccb rfcv
Uitstekend

Datum van bezoek: april 2021

Reizigers die Paviljoen Lutterzand bekeken, bekeken ook

In Paviljoen Lutterzand geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.