TripAdvisor

Beoordeling van Pannenkoekhoes De Stroper

Pannenkoekhoes De Stroper
Geclassificeerd als nr. 3 van 14 Restaurants in De Lutte
Keukens: Internationaal
Beschrijving: Welkom in Pannenkoekhoes De Stroper. Onze heerlijke pannenkoeken worden ambachtelijk bereid volgens een traditioneel Hollands recept. We gebruiken iedere dag verse ingrediënten. Ook bij de koffie serveren we onze eigen gemaakte appeltaart of cake met verse slagroom.
14 september 2019 beoordeeld

Je wordt er heel vriendelijk geholpen.
De keuze uit het assortiment is enorm. Kan jullie met genoegen de pannekoek Reeenspoor aanbevelen!

Datum van bezoek: september 2019

2 september 2019 beoordeeld

De pannenkoekhoes is goed en lekker. je kan er van alles eten.
ik had een speciale pannenkoek genomen erg lekker.
Persoon is vriendelijk en aardig. voor de niks aan te merken,
Is je in buurt en lekker wil eten en niet al te duur. neem deze pannenkoekhoes

Datum van bezoek: augustus 2019
10 augustus 2019 beoordeeld

een echte aanrader vanwege de snelle service en heerlijke pannenkoeken.
Gezellig terras. alleen jammer van het voorbijrazende verkeer. Maar je kunt ook binnen zitten.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk om even een pannenkoek te eten. Het duurt te lang voor deze geserveerd word . ( meerder malen meegemaakt ) Kwaliteit van pannekoek is goed. vraag voor broodmandje als starter past niet in pannenkoekenhuid, bedenk iets origineels.

Datum van bezoek: juli 2019
29 mei 2019 beoordeeld

Heerlijke pannenkoeken, zeer aardig personeel. Zijn zeker van plan om in de nabije toekomst weer langs te gaan.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Pannenkoekhoes De Stroper bekeken, bekeken ook

In Pannenkoekhoes De Stroper geweest? Deel je ervaringen!