Beoordeeld op 18 februari 2019 via mobiele applicatie

Prima lokatie, prachtige omgeving om te wandelen, fietsen, rennen, golfen. Mooie kamer ( de kloosterkamer) , prettig personeel met juiste toon qua informeel en beleefd. Ontbijt was zeer compleet, diner goed en niks mis met de huiswijn. We komen zeker een keer terug!

Datum van verblijf: februari 2019
Linda_Kampman, General Manager van Hotel 't Kruisselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

Hartelijk dank voor uw reactie! Dagelijks serveren wij een 3-gangen Menu du Jour, het is ook mogelijk a la carte te eten. Hiervoor betaalt u slechts een kleine toeslag. Informeer rustig naar de mogelijkheden.

We kijken uit naar een volgende begroeting!

Met gastvrije groet,
Team 't Kruisselt

Beoordeeld op 31 oktober 2018

Wij zijn in september 4 dagen in dit hotel geweest en dat is ons prima bevallen.
Het was prachtig weer en hebben vanuit dit hotel mooie fietstochten gemaakt.
De kamer was prima. Wij hadden zelfs airco op de kamer!
Het ontbijt en diner is uitstekend. Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: september 2018
Linda_Kampman, General Manager van Hotel 't Kruisselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2019

Hartelijk dank meneer Dick voor de prachtige review!

Team Hotel 't Kruisselt

Beoordeeld op 22 oktober 2018

Zeer vriendelijk ontvangen en over het algemeen was de service ook heel vriendelijk en hartelijk. Het hotel is wel echt gericht op de oudere gasten en wij vielen als gezinnen met pubers wel enigszins uit de toon. Om a la carte te kunnen eten, wilde de keuken wel graag s middags al weten wat we wilden eten, zodat ze zich er op voor konden bereiden. We kregen de indruk dat de overige gasten allemaal van een arrangement inclusief (vastgesteld) diner gebruik maakten. De lounge was na het diner ook uitgestorven en een drankje na het diner was dan ook niet aan de orde. Ook de bediening in de lounge op de namiddag was niet altijd even vlot. Verder echt een prima hotel en zeker waar voor ons geld.

Datum van verblijf: oktober 2018

Geachte Regina,

Dank voor de review en de mooie woorden. Onze visie is 'Natuurlijk gastvrij', fijn te lezen dat u dit als zodanig ervaren heeft. Onze gasten zijn veelal 55+, daar focussen we op. We bieden onze gasten een gemoedelijk en sfeervol hotel gelegen midden in de prachtige Twentse natuur. Fietsen zijn inclusief onze arrangementen. De opmerking over onze gastheren- en dames hebben we opgenomen in ons team.

Mocht u weer eens toe zijn aan een paar dagen rust en ontspanning hopen wij u te mogen begroeten!

Beoordeeld op 20 september 2018

We verbleven een weekend in dit hotel op basis van half pension. Het hotel is wat gedateerd, net als de meeste gasten. Menigeen beweegt zich voort met een rollator. Maakt wel dat het lekker rustig is in het hotel. Het oorspronkelijke gebouw is wel mooi maar er zijn in een later fase stukken aangebouwd die niet echt passen bij de stijl van het originele gebouw. Hier zitten bijvoorbeeld aluminium schuifkozijnen in (die ook hun beste tijd hebben gehad). Al met al een beetje zonde van de sfeer. De kamers zijn prima, maar gedateerd. Het diner was matig. We kregen een taai biefstukje met wat aardappelblokjes en sla. het ontbijt was wel prima. Uitgebreid en werd ook goed bijgevuld. Personeel ook heel vriendelijk. Omgeving is prachtig. Je kunt er goed fietsen en mooie wandelingen maken.

Datum van verblijf: september 2018

Geachte Reisgigant.

Dank voor de review en wat jammer dat het verblijf bij ons anders was dan verwacht. Inmiddels zijn al onze televisies vervangen door grotere en nieuwe exemplaren met HD kwaliteit. Tevens zijn de matrassen vervangen van 15 kamers en zijn we flink aan het renoveren geweest. De kozijnen zijn nog niet vervangen, deze investering is flink.

We hopen u in de toekomst nog eens te ontmoeten, misschien brengen de gerenoveerde delen van het hotel een ander gevoel bij u teweeg. Onze gasten zijn veelal 55+, daar focussen we op. We bieden onze gasten een gemoedelijk en sfeervol hotel gelegen midden in de prachtige Twentse natuur. Fietsen zijn inclusief onze arrangementen, te vinden op www.kruisselt.nl U vindt eveneens onze nieuwe menukaart op de website.

Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is schitterend gelegen bij De Lutte, vanwaar je mooie fietstochten kan maken. Bij het hotel is ook een grote schuur waar je je fiets gratis kan stallen. De kamer op de 2e verdieping was groot, maar rook muf/synthetisch. Gelukkig kunnen er ramen opengezet worden en is er een airco due goed en snel werkt. Voor TV op bed kijken heb je een telescoop nodig zi ver hangt de kleine flatscreen. De houder van de TV werkte niet goed waardoor deze niet recht kon hangen. Het bed waar ik op sliep had een zeer slechte matras en een raar te dik vierkant kussen. Ik heb het slechte matras bij de receptie gemeld en kreeg als antwoord dat het iets persoonlijks is. Ik heb hier maar niet op gereageerd. Ik heb ook maar niet gemeld dat de kraan in de badkamer lekte of dat de rode cabernet huiswijn behoorlijk slecht is. Dat is heel persoonlijk! Het ontbijt was prima, doch niet bijzonder. Ten slotte viel het mij op dat op mezelf en mijn partner na zo’n beetje alle gasten dik in de 70 en 80 waren. Heel bijzonder.

Datum van verblijf: augustus 2018

Geachte Joro,

Dank voor de review en wat jammer dat het verblijf bij ons anders was dan verwacht. Inmiddels zijn al onze televisies vervangen door grotere en nieuwe exemplaren met HD kwaliteit. Tevens zijn de matrassen vervangen van 15 kamers en zijn we flink aan het renoveren geweest. De lekkende kraan is gemaakt, maar de Rode Cabernet is er nog. We krijgen inderdaad geen klachten over de wijn, dus dan is smaak toch persoonlijk. Echter, we hadden absoluut anders op uw opmerking moeten reageren en u een ander matras en ander kussen moeten aanbieden, we nemen dit op binnen het team.

We hopen u in de toekomst nog eens te ontmoeten, we hebben naast de Cabernet ook een Merlot als huiswijn.