29 mei 2018 beoordeeld

Het landhuishotel was het centrale middelpunt van een informeel Twents programma dat georganiseerd werd vanwege het afscheid van een tweetal commissarissen. Alles overtrof onze (al hoogstaande) verwachtingen. De ontvangst in De Bloemenbeek, de Twentse gastvrijheid, de service en bovenal de hoogstaande gastronomie.
Onze gasten hebben een ultiem weekend in Twente mogen ervaren dat, met behulp van de gastvrouw en gastheer van De Bloemenbeek, tot in de perfectie was voorbereid en vervolgens uitgevoerd. Fantastisch!

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor deze prijsklasse verwacht ik betere service en dienstverlening. Zeker na het melden van problemen en dat deze gewoon niet worden opgelost. Jammer, maar hier kom ik niet terug. Tip: De Wilmersberg.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van het vriendelijke en professionele personeel. De eerste avond ons laten verrassen met een 3-gangen menu en de boederij eend met calvadossaus was verrukkelijk! Tweede avond een 5-gangen verrassingsmenu gedaan een echte "aanrader" met bijpassende wijnen. Kortom een grote culinaire verwennerij voor iedereen aan te raden.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
7 mei 2018 beoordeeld

We hadden dit landhuishotel uitgekozen om mijn pensionering in te zetten.
We hebben 100% genoten van ons verblijf hier. Een prachtige kamer; prachtige omgeving; sfeervolle inrichting; en uiterst vriendelijke staf.
Dit werd bekroond met een heerlijk diner in het restaurant. Een echte aanrader.

Kamertip: kamer en suite bij de tuin is heerlijk
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
16 april 2018 beoordeeld

Afgelopen weekend waren mijn partner en ik in De Bloemenbeek voor een ontspannen weekendje weg. En dat is goed gelukt; we zijn echt in de watten gelegd door het team van de Bloemenbeek. We hadden een super kamer en hebben geweldig gegeten, maar wat het meeste indruk maakte, was het geweldige team. We waren er voor het eerste, maar weten nu al zeker dat we terug komen in dit geweldige hotel

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner