TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Het is een prima hotel met goed eten en gevarieerd ontbijt en diner. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Entertainment overdag was voor ons prima (met tieners). Hotel is bij centrum en winkels. Kamers netjes en schoon. Worden elke dag goed schoongemaakt.

Datum van verblijf: augustus 2019
Hotel Indalo P, indalo team van Hotel Indalo Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Beste Mireille,

Dank voor uw feedback.

Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest.
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Hotel Indalo Park.

Team Indalo

Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Wat hebben we (weer) een geweldige vakantie gehad in Indalo Park Santa Suzanna. De kamers zijn goed, het eten is goed, het personeel is goed en het entertainment is goed voor jong en oud. Kortom... Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: augustus 2019
Hotel Indalo P, indalo team van Hotel Indalo Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Goedemiddag Annet,

Bedankt voor uw feedback.
Fijn om te horen dat u weer een fijne vakantie heeft gehad en dat u met een tevreden gevoel terugkeert naar huis.
Het doet ons goed om te horen dat alles weer naar wens is geweest.
Wij hopen jullie komend jaar weer te mogen begroeten.

Indalo team.

Beoordeeld op 30 augustus 2019

Wij zijn 25 jaar geleden met veel plezier naar Hotel Indalo Park geweest en wederom net terug van een heerlijke week Indalo Park met ons gezin. De uitstraling, de kamers, het personeel, het eten...alle van hoog niveau. Echt een hotel met een vriendelijk gezicht die het de gasten echt naar het zin wil maken. Geen zakelijkheid te bespeuren.
Wij hebben dan ook erg genoten van deze zeer fijne vakantie met de kinderen in Indalo Park. En als laatste willen we Herman noemen, de beveiliger die ons vlak voor vertrek om 4:30 uur onthaalde met broodjes en koffie..geweldig geregeld.
Elke avond is er wel een leuke live band of optreden georganiseerd, we hebben ons prima vermaakt.
Er worden wel handdoeken neergelegd, maar daar hebben we ons niet aan gestoord want we gingen eerst heerlijk naar het strand en daarna pas naar het zwembad. Dan is er altijd wel een plekje vrij. Maar inderdaad is dit wel de dagelijkse gang van zaken en er staat duidelijk vermeld dat het niet mag??

Tip: ga niet met de pendelbus maar regel bij Taxi Carreras dat je van en naar Gerona wordt gebracht, is even duur als de bus...die overal stopt. Dat kost 55 euro enkele reis voor 4 personen totaal 110 euro en dat kost de transferbus ook. Voor de reis gewoon een email sturen naar het taxibedrijf. Heerlijk met airco binnen 35 min voor de deur van Indalo Park en weer terug. Dat is pas vakantie!!!!

Kamertip: Kamers zwembad zijde tot 12:00 uur 's nachts geluid Hogere verdiepingen achterzijde minder aircolawaai.
Datum van verblijf: augustus 2019
Hotel Indalo P, indalo team van Hotel Indalo Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Goedemiddag,

Fijn om te horen dat u genoten heeft van u vakantie in ons Hotel en dat jullie met een fijn gevoel terugkeren
naar huis.
Voor ons is het heel belangerijk dat de gasten een feedback terugsturen en schrijven hoe hun ervaring is geweest.
Wij hopen jullie komend jaar weer te mogen verwelkomen in Hotel Indalo Park.

Indalo Team.

Beoordeeld op 23 augustus 2019

Een fijn hotel waar al meerdere keren zijn geweest.de schoonmaak bij binnenkomst was niet optimaal maar werd keurig opgelost.prettig personeel die ook nederlands spreken en je graag van dienst zijn.animatie voor ieder wat wils.het claimen van bedjes is hier ook aan de orde strenger toezicht vind ik wel op zij plaats. Ga in mijn vakantie niet ook een wekker zetten om mijn bedje te claimen echt belachelijk de eerste liggen er al om half8.het eten is echt heerlijk een aantal dingen standaard maar met veel verschillende dingen erbij echt keus genoeg.dit jaar ook wat last van muggen gehad dus muggenspray meewij hadden een bad met een gedeelte beschermdeur ipv douchgordijn dit niet praktische was aangezien je halve badkamer nat werd.
Strand en boulevard op loopafstand.elke avond live entertainment erg leuk maar het geluid mag wel iets minder aangezien je elkaar op het terras nauwelijks nog kan verstaan.en hou je niet val een bulk muziek dan zekers geen kamer aan zwembadzijde nemen.auto ook gehuurd houd er rekening mee dat je 300 euro borg moet betalen hostess had het over 100 was iets meer.verder geniet van dit heerlijke vakantie verblijf. Wij komen zekers nog een keer terug.

Kamertip: Kamer aan de achterkant rustiger en zwembadzijde veel muziek etc
Datum van verblijf: augustus 2019
Hotel Indalo P, indalo team van Hotel Indalo Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Goedemiddag Angelique,

Fijn dat u de tijd heeft genomen om een feedback te sturen.
Het doet ons goed als de gasten weer met een goed gevoel terugkeren naar huis en dat
u een fijne vakantie heeft gehad in Hotel Indalo park.
Wij hopen jullie komend jaar weer te mogen begroeten in ons Hotel.

Indalo Team.

Beoordeeld op 21 augustus 2019

Hotel op zich is nog wel netjes en het eten goed. Echter stoor ik mij verschrikkelijk aan het handdoekje leggen, dat al voor 6 uur begint. Wat het nog erger maakte is dat er een stel van behoorlijke omvang aanwezig was die het durfde te presteren om zelfs een tafel onder de overkapping te claimen dmv handdoekje leggen, Nederlanders waren het. Ronduit walgelijk en ik begrijp niet dat dit getolereerd is geweest. Zaten ook al eerder in het restaurant dan anderen, wellicht hadden ze toestemming hiervoor gezien de corpulentie maar voor ons reden om niet meer in dit Hotel te verblijven. Mocht eea gewijzigd worden qua claimen van bedjes en stoelen dmv een duidelijk regime dan zijn we er weer

Kamertip: Beste uitzicht is aan de achterzijde, heerlijk rustig als je je even terug wilt trekken.
Datum van verblijf: juni 2019
Hotel Indalo P, indalo team van Hotel Indalo Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Goedemiddag Marcel,

Bedankt voor u feedback.
Wij vinden het jammer dat jullie dat niet bij de receptie hebben doorgegeven want dan hadden wij er op het moment wat aan kunnen doen.Het is niet toegestaan de ligstoelen te reserveren daarvoor hebben wij ook een brief opgesteld voor de gasten.
Wij geven het nogmaals door aan de desbetreffende persoon.
Wat betreft de tijden van de eetzaal is voor ieder hetzelfde en maken geen uitzonderingen.
Namens het Indalo team sorry voor het ongemak en hopen jullie graag weer te mogen begroeten.

Indalo team.