29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van smiddags 15.00 uur tot snachts 03.00 muziek dat door dreunde tot in de kamers.
Alleen maar voor 270 ierse gasten die als groep in hotel waren.
klacht werd niet serieus genomen
Een hotel dat kiest voor grote groepen maar niet voor 2 personen als gast
NOOIT MEER

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
17 mei 2018 beoordeeld

Wij zijn in mei 2018 met 3 gezinnen op vakantie geweest in dit hotel. Ontvangst aan de receptie erg vriendelijk. Het is een mooi en erg schoon hotel met een heerlijk binnenbad (open bij slecht weer), een buitenbad en 2 bubbelbaden. De kamers zijn wat aan de kleine kant voor 4 personen, maar voor de rest erg netjes. De buffetten in het restaurant waren erg uitgebreid en varieerden per dag, het eten was heerlijk en er was voldoende keus voor zowel de kinderen als de volwassenen. Het personeel in het restaurant was ook super vriendelijk. Ook de animatie in het hotel is super. Iedere avond was er wel live muziek, flamencodansers of andere animatie. En dan het animatie team, wat hebben wij (maar vooral de kinderen) een plezier gehad met het animatie team. Super leuke activiteiten, kinderdisco, bij slecht weer kunnen de kinderen binnen kleuren, kleien, enz. Maar ook voor de volwassenen was er altijd wel wat te doen. Wij hebben in ieder geval een super vakantie gehad en komen zeker nog terug.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Hotel Indalo P, Director de Relaciones Públicas van Hotel Indalo Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Bedankt voor u opmerking,
We vinden het erg fijn om te horen dat u heeft genoten van u vakantie en alles naar wens is geweest.

Bedankt voor u bezoek aan ons hotel en we hopen u snel weer terug te zien.

Met vriendelijke groeten,

17 mei 2018 beoordeeld

Prima hotel. Mooie schone kamer met uitzicht op het zwembad. Douchen in bad met geleverd antislip kleedje! De kamer was wel wat gehorig. Ik wist het van tevoren maar het is niet meer van deze tijd dat je apart moet betalen voor kluisje €18,00, internet [€ 7,50] en een werkende koelkast €21,00]. Je kan je boeking ook upgraden naar een mooiere luxere kamer. Wij boekten half pension en dat was prima. Goed, uitgebreid en gevarieerd ontbijt. Avondeten was ook goed maar iets minder gevarieerd. Toetjes in overvloed. Wel rekening houden met relatief korte tijd. Als de eindtijd in zicht komt wordt alles opgeruimd. Irritant was de uitgebreide reservering van tafels voor een grote groep lawaaiige Fransen. Verder een mooie wandelboulevard met een paar doorsteken naar het strand onder het treinspoor door. Met die trein kan je eenvoudig naar andere plaatsen zoals Barcelona [€ 10,00 p.p. retour]. 's-Avonds live music en dansen was leuk om te doen. Het was druk met uitchecken. Dat moet je dus niet op het laatste moment doen want je komt in de rij ook tussen incheckers terecht terwijl je eigenlijk alleen je kaartjes hoeft af te geven. Dat is niet apart geregeld.

Kamertip: Het hotel is gebouwd in een soort hoefijzer. Het middengedeelte heeft aan de zwembadzijde de meeste zon.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste gast,

Bedankt voor u opmerking(en).
We zullen u opmerking(en) in overweging nemen.
Verder is het fijn om te horen dat u het naar u zin heeft gehad.

Bedankt voor u bezoek aan ons hotel en hopen u snel weer terug te zien.

7 mei 2018 beoordeeld

Vrij rumoerig hotel, druk, massaal restaurant. Ik moest bij het ontbijt 15 minuten in de rij staan voor koffie en thee, theewater lauw, moest opgewarmd worden in de magnetron.
Kwam 's avonds om 21.30 aan in het hotel, te laat om nog te kunnen dineren, koude schotel ook niet mogelijk. Onpersoonlijke behandeling
Het hotel zou goed kunnen zijn als er 50% minder mensen zouden logeren.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Beste gast,

Bedankt voor u opmerking(en).
We zullen het naar de juiste afdelingen sturen en u opmerking(en) in overweging nemen.

Bedankt voor u bezoek aan ons hotel en hopen u snel weer terug te zien.

12 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel heeft een zeer goede ligging. Net buiten het drukke centrum, zeer dicht aan het strand. Kamers zijn zeer ruim en hygiënisch. Badkamer tiptop in orde, geen douchegordijn, maar een deurtje!

Eten is ruim voldoende, wel zeer toeristisch, geen lokale specialiteiten. Hierdoor vond ik het ontbijt beter als het avondeten.

Een hotel om zeker te boeken in Santa Susanna!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Hotel Indalo P, Director de Relaciones Públicas van Hotel Indalo Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 maart 2018

Thank you very much for your visit and your opinion. Thanks for your recommendation! We hope you visit us again soon

Best regards