“Echt goed”

Geclassificeerd als nr. 5 van 24 Restaurants in Llafranc
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten bij Leon is altijd goed. Een echt spaans familue restaurantje. Alles gemaakt op de spaanse manier. Vol vab smaak. Heerlijk!! En de creme catalan is hier fantastisch.

Datum van bezoek: oktober 2018

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week hier gegeten, het eten was goed. Vooraf een garnalencocktail goed. De uiensoep die we hadden was wel flauw.
De tong was prima! Wat wij vreemd vinden is als je reserveert, maar je tafel is nog bezet als je komt, je uitgenodigd wordt voor een drankje aan de bar tijdens het wachten, dat deze wel op de rekening staat.
Kortom eten is prima maar de zaken er om heen staan niet in verhouding, tot het goede eten.

Datum van bezoek: juli 2017
3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Terras buiten trok ons niet aan. Eenmaal binnen heerste er een gezellige drukte. Werklui aten daar hun lunch. Wij hebben er lekker gegeten en raden het zeker aan. We kwamen er door een wandeling vanuit het meer sfeervolle maar drukkere en toeristische plaatsje Parafrugell aan de kust.

Datum van bezoek: mei 2017
15 april 2017 beoordeeld

Gelukkig was er in het bomvolle restaurant nog een (klein) tafeltje vrij. De bediening liet aanvankelijk op zich wachten maar de "bazin" greep persoonlijk in. De keus was gemakkelijk want ik had me voorgenomen om een zeetong te nemen, in de koekenpan gebakken. Wat ik op mijn bord kreeg overtrof ruimschoots mijn verwachting. Het was een flink exemplaar die nauwelijks op het bord paste, hij droop nog van de roomboter. Heerlijk! Voor vers gevangen vis moet je bij Leon zijn.

Datum van bezoek: april 2017
24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag gegeten bij restaurant Leon in LLAFRANC. Een goede keuze zeker als je van vis houdt. Ruime keuze en een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader. Veel lokale bevolking aanwezig.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Leon bekeken, bekeken ook

Llafranc, Palafrugell
Calella de Palafrugell, Palafrugell

Palafrugell, Costa Brava
Calella de Palafrugell, Palafrugell

In Leon geweest? Deel je ervaringen!