TripAdvisor

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z'n viertjes komen eten in deze wel heel bijzonder ingerichte "vlees-eet-tent"
Je zit in een soort jungle van planten en er zijn diverse hoeken waaronder zelfs een rook gedeelte.
We gingen alle vier voor een voorgerecht met gegrilde champignons, die erg vet, flauw, koud en onaantrekkelijk opgediend werd.
De bediening is druk, kortaf en daarna zie je ze niet tenzij je ze roept.
Een van ons sprak vloeiend Spaans met ze maar dat had geen effect op de bediening die ronduit kortaf en nogal slordig is. Er wordt tussendoor niet opgeruimd of geïnformeerd of je nog iets wil. Dus even moeite voor doen.
Er lopen twee mannen gitaar te spelen wat wel gezellig is.
Hoofdgerecht was zozo. Ook weer geen culinair hoogstandje. Geen garnering. Mijn man bestelde een steak en dat was het. Niets erbij. Dat moet je apart bestellen. Maar de manier waarop is zo ongeïnteresseerd. Kwak, bord vlees op tafel en ze zijn weer weg.
Nagerecht stond kennelijk al klaar want die was er in no time maar erg massief en zwaar op de maag.
We zouden hier niet een tweede keer heen gaan.
Het heeft ondanks de locals die er komen een kaart die weinig Spaans aandoet. Jammer, want daar kwamen we voor.

Datum van bezoek: september 2019

1 september 2019 beoordeeld

De locatie op de bananenplantage en de sfeer is echt prachtig. Het eten vonden we matig. Het is een groot restaurant en we vonden het allemaal te massaal wat het eten betreft. De kwaliteit van het vlees en de vis kan echt wel beter.

Datum van bezoek: augustus 2019
21 augustus 2019 beoordeeld

Verwacht je van een restaurant een rustige omgeving, verfijnd eten en een goed glas wijn, dan ben je in El Cordero aan het verkeerde adres. Ben je een uitgesproken vleeseter, hou je van grote porties en wens je niet te veel te betalen, dan kun je er je gading vinden.

Datum van bezoek: februari 2019
21 augustus 2019 beoordeeld

Wie dit restaurant slecht beoordeelt.kent de lokale gewoontes niet.
Spaans spreken kan een heel groot verschil maken in omgang met het personeel.
Degelijk eten voor heel goedkope prijs. Eerst voorgerecht van verschillende Canarische tapas, dan parillada van vlees met groenten en frietjes.
We waren met vijf en hebben besteld voor twee. En nog was er vlees over.
Het personeel loopt zich de benen vanonder het lijf.
Als je iets wil, vraag het dan. Wij zijn gaan eten met Spaanse vrienden, en de bediening was TOP.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Enkele jaren geleden zijn we hier voor de eerste maal komen eten, en waren onder de indruk van het originele concept en het lekkere traditionele eten. Het is een restaurant waar zowel de plaatselijke bevolking, als de toeristen komen eten. Hier komen we steeds graag terug, prijs/kwaliteit is het zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurante El Cordero bekeken, bekeken ook

Santa Cruz de Tenerife, Tenerife
Granadilla de Abona, Tenerife

In Restaurante El Cordero geweest? Deel je ervaringen!