Beoordeeld op 8 januari 2017

We waren met onze 4 tieners de eerste week van januari in dit resort. Het is erg goed onderhouden, met mooie bomen, en planten. We verbleven in een appartement met 2 slaapkamers en een slaapbank. De slaapbank was een volwaardige plek voor 2 tienerjongens. Ruim genoeg voor hen in ieder geval, 1 bed kan onder de andere geschoven worden.
De keuken had alles wat er nodig was, geen afwasmachine. We hadden een ruim terras met 2 ligstoelen, een zithoek, en een barbecue. Genoeg privacy. Twee badkamers 1 met douche en 1 met ligbad. Sloten van de badkamers gingen nogal stroef, dus uit voorzorg gebruikten we die niet. We werden gastvrij ontvangen, moesten tot 15.00 wachten tot de kamer schoon was bij aankomst, maar konden de koffers opslaan en intussen boodschappen doen. Huurauto is erg handig, reserveer wel een plekje bij het hotel van tevoren. Wij hadden dit vergeten en moesten de auto op de parkeerplaats van het golfresort aan de andere kant van de weg zetten. Helaas werd er bij onze huurauto 's nachts ingebroken, niets meegenomen, maar we zijn toch een halve dag bezig geweest met aangifte enz..
Hierna wel een parkeerplekje bij hotel gekregen. We hadden prachtig weer, het zwembad is schoon en goed onderhouden. 1 ervan is verwarmd, de rest was erg koud, maar dat zal in de zomer geen probleem zijn. Wifi is beschikbaar tegen betaling beschikbaar. Maximaal 4 apparaten per appartement voor 56 euro per week. Lastig als je met 6 personen bent die allemaal een mobiele telefoon bij zich hebben. Badhanddoeken zijn tegen betaling beschikbaar.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 15 november 2016

Al 10 jaar gaan we met Pasen naar dit resort en hebben nog nooit iets op te merken gehad. De kinderen kunnen zich uitleven en voelen zich er helemaal thuis. Het restaurant van Hugo is gewoonweg fantastisch!! De huisjes zijn mooi, goed onderhouden en de service is top

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 28 september 2016

Prima verblijf voor gezinnen die rust en ontspanning zoeken, niet het drukke van Los Christianos, Playa de las Americas, .... Heel dicht bij Los Abrigos, aan te raden voor mensen die graag vis eten. Uiteraard is er golf vlakbij een min puntje is dat je er bijna niet zonder huurwagen kunt.

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 24 augustus 2016 via mobiele applicatie

Erg mooi en rustig appartementencomplex . 3 kamer appartementen met 2 badkamers, een eigen terras met bbq en een volledig ingerichte keuken. Leuke animatie voor de kleintjes, een groot kinderzwembad en 2 speeltuintjes ideaal voor gezinnen met kinderen. Zelfs in het hoogseizoen genoeg plaats aan het zwembad.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 25 juli 2016

Heel mooie appartementen met een eigen tuintje. Dicht bij luchthaven, en op wandelafstand van winkeltjes, restaurants en zee. Zeer goed onderhouden terrein en zwembad. Enige minpunt was het internet dat soms moeilijk te gebruiken was.

Kamertip: Vraag een kamer met tuintje
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner