“Voor kleine eters”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig gelegen, groot restaurant met overdekt terras. Jammer dat er maar 2 tafels volzet waren. De bediening was matig, ze spreken haast geen Spaans of Engels. De versgemaakte pasta met wijn, kaas en bacon was lekker. De verse pasta met kaas was eerder flauw van smaak. Leuk dat ze het aan de tafel komen bereiden. Kleine porties. Te duur voor wat je krijgt.

Datum van bezoek: juli 2017
Mammaroma T, Director de Relaciones Públicas van Mamma Roma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2017

thank you for sharing your experience on Tripadvisor.

We were sorry to hear about your mixed experience ,We will pass your comment to the kitchen department ,We had news waiters that night that didn't work well and we are very sorry you appened to come that night. We want to invite you back on us to show you we're serious about good customer service.
In any case, we would be delighted to have you as a guest again in your next visit!
Best wishes

24 maart 2017 beoordeeld

- Ontvangst: Matig, dames konden (nog) niet zo goed Engels en verstonden ons dan ook niet zo goed, 1tje moest haar baas sturen om te komen opnemen.
Bij het opnemen wilde ik een Nestea bestellen aangezien dit op de kaart stond.
De baas zei meteen dat hij het niet in huis had.
- Diner: lasagna met groeten was zeer lekker. Mijn vriend nam een kipgerecht wat wel beter kon. Veel te grote borden, en zo was de presentatie van de kip maar pover.
- Dessert: Tiramisu is TOP!!, was zeer lekker! Maar wel zeer triestige portie voor 1 persoon. Voor €6 mocht het stuk wel groter zijn.
- Restaurant: hele mooie ronde ruimte, maar vreemde sfeer. Echt gezellig was het niet ingedeeld.

Datum van bezoek: maart 2017
11 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel is zeer vriendelijk
Restaurant is iets te groot waardoor het niet 100%.gezellig is maar zeker ook niet ongezellig.
Eten is gemiddeld.
Grote eters houden zich best niet tot 1 plat.
Pasta's zijn klein ( eerder voorgerecht) en dessertbuffet voor 3 wat weinig.
Samengevat: Lekker maar niet geweldig. Kleine porties, zéker voor mannen te weinig. Vriendelijk personeel

Datum van bezoek: november 2016
Mammaroma T, Director de Relaciones Públicas van Mamma Roma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2016

Thank you for sharing your experience on Tripadvisor.
We will forward your comment to the kitchen department.

We do always our best to provide a good service and good food.

We would be delighted to have you as a guest again in your next visit!

Best wishes

26 maart 2016 beoordeeld

Tijdens onze vakantie van een week zijn we hier de vierde dag terechtgekomen. De vorige dagen (in andere restaurants) vielen ons tegen, maar hier maakten ze het dubbel dwars goed!
Vriendelijk personeel, vriendelijke eigenaar en wat een lekkere pasta's!! Ook het vlees wordt erg lekker klaargemaakt. Goede wijnen. We zijn hier de twee avonden erop ook geweest.
Bij de rekening/na het dessert krijg je de Room limoncello en/of de chocolade likeur van het huis (Home Made) en die is heerlijk! Andere restaurants halen het niet bij deze!

Datum van bezoek: maart 2016
Mammaroma T, Director de Recepción van Mamma Roma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2016

Dear Guest,

thank you for sharing your experience on Tripadvisor.

Your opinion is highly cherished, we are very happy you enjoyed your night with us.

I would appreciate to stop by our Facebook page "Mamma Roma Tenerife" to see all updates, etc .. activities in the area and the Golf Park.

Hope to welcome you again soon!

Best regards

14 oktober 2012 beoordeeld

Je word daar uitstekend ontvangen door de patron ,als je ooit er bent geweest ,ontvangen ze je met een hapje bij je drank.
Gezellig terras buiten ,onder bomen.

Datum van bezoek: oktober 2012

Reizigers die Mamma Roma bekeken, bekeken ook

Tenerife, Canarische Eilanden
Golf del Sur, San Miguel de Abona

In Mamma Roma geweest? Deel je ervaringen!