“Italiaans eten”
Beoordeling van VIP Pizza

VIP Pizza
Geclassificeerd als nr. 1 van 208 Restaurants in Puerto Rico
14 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig, nog nooit zo lekker Italiaans gegeten! Alles vers bereid, ook het deeg voor de pasta en de pizza. Ontzettend aardige mensen, een absolute aanrader! Reserveren is wel vereist omdat ze maar 7 tafeltjes hebben.

Datum van bezoek: maart 2019
118emanuelc, Director de Recepción van VIP Pizza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2019

...molte grazie...

29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super eten, super bediening en super prijs
Hier moet je echt heen gaan! Het is even zoeken maar ze zitten aan het einde Top Floor! van het winkelcentrum gezien vanaf de MC

Datum van bezoek: september 2018
7 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Of je bent net aangekomen, of je moet snel in de buurt nog even wat eten of je bent in het 'winkelcentrum' verzeild geraakt en zoekt in al het aanbod naar iets smakelijks. Ga dan op zoek naar deze tent in de hoek van de plaza en bestel de pizza met tonijn, ham en garnalen. Beter ga je in dit centrum niet vinden. Succes!

Datum van bezoek: juni 2018
8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vip pizza is een fijne plek om even bij te komen en te genieten van een heerlijke pizza. De keuze is niet super uitgebreid, maar ruim voldoende. Je zit er erg rustig, in tegenstelling tot de andere tentjes in dit winkelcentrum. Ondanks dat vip buiten goed staat aangegeven, vonden we de tent in eerste instantie niet, omdat er alleen 'pizzeria' ik knalgeel door de pub heen te zien is. Omdat buiten een logo en naam op de borden staat, verwachtten we niet dat dit dezelfde tent was.

Heerlijke limoncello na

Datum van bezoek: januari 2018
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt op een rustige plek in een nogal druk commercieel centrum. Dit vonden wij absoluut een pluspunt. Pizza's waren erg goed. Minpunt vonden wij wel de amaretto. Deze werd geserveerd in een disaronno fles, maar de kleur was super licht en de smaak was ook anders. Wij hebben daardoor het vermoeden dat niet de "echte" amaretto was. Zeker weten doen we het natuurlijk niet... al met al wel heerlijk gegeten :-)!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die VIP Pizza bekeken, bekeken ook

Puerto Rico, Gran Canaria

In VIP Pizza geweest? Deel je ervaringen!