“Top restaurant”

Pizzicato
Geclassificeerd als nr. 10 van 208 Restaurants in Puerto Rico
Keukens: Italiaans
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgebreide kaart met heerlijke gerechten. Vriendelijke bediening. Pizza had een lekkere bodem en was rijkelijk belegd. Tagliatelle met heerlijke saus.

Datum van bezoek: april 2019

10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren op zoek naar een Italiaans restaurant in Puerto Rico en via Tripadvisor zijn we bij Pizzicato terechtgekomen. Het personeel is vriendelijk en straalt rust uit. De kaart is niet super uitgebreid maar er is genoeg keus aan pizza’s, pasta’s en wat andere (Italiaanse) gerechten.
In contrast met eerdere recencies vonden wij het knoflookbrood erg lekker en ook de hoofdgerechten waren top. Alles was lekker op smaak.
De ligging van het restaurant is niet heel geweldig, maar het eten maakt veel goed.
Ik kom hier zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: april 2019
10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker Italiaans eten van hoge kwaliteit! De pasta is vers gemaakt en dat proef je wel degelijk! Ook wel netjes is dat de bediening ons van te voren aan gaf dat het wat langer zou duren aangezien we risotto hadden besteld, alles is dus vers bereidt! Was hier wel erg rustig, maar kwam zeker niet door het eten of de prijs! Wellicht moet dit pareltje nog ontdekt worden door de menigte!

Datum van bezoek: oktober 2018
19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als liefhebber van Italiaans eten zijn we hier 2 keer geweest. Een keer afgehaald en een keer aan een tafeltje gezeten. De omgeving is niet heel mooi (restaurant ligt in een winkelcentrum), maar heerlijk gegeten. Echte Italiaanse kaart! De huiswijn was zelfs Italiaans. Met afhalen 2 pizza's besteld. Deze waren ook heerlijk!

Datum van bezoek: oktober 2017
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was zeer goed. 2x gegeten deze vakantie. Pizza's en lasagne was alleen erg lekker. Echt een aanrader met een leuk uitzicht over het strand.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Pizzicato bekeken, bekeken ook

Puerto Rico, Gran Canaria

In Pizzicato geweest? Deel je ervaringen!