Beoordeeld op 28 november 2018

Onze verwachtingen waren hooggespannen, helaas viel het iets tegen. Het hotel is prachtig, de kamer mooi, maar wanneer je de schuifpui open hebt (zelfs ook nog met een dichte schuifpui) is er véél verkeerslawaai! Ook de weg naar het strand was best pittig, en zeker niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Je kijkt weliswaar zo op strand en zee, maar er is een behoorlijk hellende weg, die heen geen probleem is maar terug wel. Wij verbleven in blok 4 , zag dat de andere blokken nog wat hoger zijn dus misschien minder lawaai. We hadden zo hoog mogelijk gevraagd, dat is vwb blok 4 gelukt maar kan hoger.

Kamertip: Zo hoog mogelijk!
Datum van verblijf: november 2018
GLORIA_TH, Director General van Gloria Palace Royal Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2018

Dear client,

Thank you for this very positive feedback, we are thrilled to read you have had a pleasant stay and enjoyed our views on Amadores beach.

We look forward to welcoming you back anytime.

Beoordeeld op 9 oktober 2018

We hebben 11 fantastische dagen gehad in dit hotel. Ontvangst bij binnenkomst voelde direct heel vertrouwd. Kamer was schoon en met goede bedden en geweldig uitzicht op zee. Wij hadden all inclusive. Eten was goed, voldoende afwisseling en keuze. Voor de drankjes een aparte kaart met voldoende keuze. Als je wat bestelde wat niet bij het arrangement hoorde werd je daar door het personeel netjes op geattendeerd. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Voldoende animatie aanwezig zowel overdag als ‘s avonds. Op korte loop afstand 2 mooie stranden die te bereiken zijn via wandelpromenade.

Datum van verblijf: september 2018
GLORIA_TH, Director General van Gloria Palace Royal Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2018

Dear client,

Thank you very much for sharing your experience with such kind words! We are pleased to read you have enjoyed your stay at our hotel. Your comfort and satisfaction are our top priorities!

We look forward to welcoming you back any time.

Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Kort samengevat:

Perfecte locatie, prachtig uitzicht, supervriendelijk personeel /gastvrij/behulpzaamheid was ook goed! Wij gaan biet zeker nog een keer heen! !
En niet te vergeten was er 1 persoon die echt een zeer goed voorbeeld was voor velen, en dat was : Manuel Delgado. die hielp bij het ontbijtbuffet!

Datum van verblijf: augustus 2018
GLORIA_TH, Director de Recepción van Gloria Palace Royal Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Dear Michael,

We are so pleased to read such a wonderful review, thank you very much for sharing your opinion with us and for including Manuel in your feedback, thank you for rewarding him with your kinds words! Your comfort and satisfaction are our top priorities!

We cannot wait to welcoming you back any time soon.

Best regards,
Miguel Suarez
Reception Manager

Beoordeeld op 14 juni 2018

Al diverse keren bij Gloria Palace Amadores geweest vanaf het Amadoresstrand het Gloria Palace Royal gezien. Dit jaar juni 2018 zijn we in Gloria Place Royal geweest.
Een top vakantie is het geworden alles net een stapje meer, beter, dan in het Amadores waar het al top was, dit is alles net iets meer. Top locatie, top kamers, top personeel allemaal even aardig zeer vriendelijk. we gaan hier zeker te weten terug. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit niet het meest ideale hotel door de ligging. Maar met een taxi word een heleboel makkelijk bereikbaar voor een paar centen.

Kamertip: alle kamers hebben zeezicht alles binnen het hotel rolstoel vriendelijk.
Datum van verblijf: juni 2018
GLORIA_TH, Director de Recepción van Gloria Palace Royal Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2018

Dear client,

We look forward to welcoming you back any time.

Miguel Suarez
Reception Manager
Gloria Palace Royal Hotel & Spa ****sup

Beoordeeld op 22 april 2018 via mobiele applicatie

Ligging van het hotel is erg mooi, alle kamers hebben uitzicht op het strand.
Een erg rustig hotel met voornamelijk oudere mensen.

De kamers zijn mooi groot, wel wat ouderwets (badkamer). Pluspunt is dat elke dag de kamers worden schoongemaakt. Helaas niet standaard (gratis)drinkwater op de kamer, dit moet je zelf meenemen naar je kamer.

Allinclusive niet aan te raden, veel dingen moet je nog extra betalen. Zoals kluis, badhanddoeken, bepaalde dranken/eten. Terwijl dit nergens duidelijk staat beschreven.

Het ontbijt is elke dag hetzelfde, wat wel jammer is, wat meer variatie zou fijn zijn.
Het avondeten daar in tegen is Super!!
Manuel vonden wij zelf erg aardig, is altijd vrolijk! Daar kunnen sommige nog wat van leren ;-)

Bij elk drankje of als je gaat eten moet je je kamerkaart laten zien ook al heb je allinclusive geboekt, niet echt handig, want je hebt tenslotte ook al een bandje om je pols om aan te tonen dat je all-in hebt geboekt.

Kortom een mooie vakantie gehad, met wel wat minpuntjes, in de hoop dat ze dit ooit nog gaan verbeteren!

Datum van verblijf: maart 2018
GLORIA_TH, Director General van Gloria Palace Royal Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2018

Dear Leonie,

Thank you for taking the time to post a review about your stay at GP Royal. We are very fortunate to have a staff like Manuel that truly cares about the guest experience. Your feedback is truly important to us because it helps us to realize both our strengths and weaknesses from our guests' point of view.

Warm regards,