Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.303)
Beoordelingen filteren
3.303 resultaten
Waardering van reizigers
2.458
641
150
35
19
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.458
641
150
35
19
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 3.303 beoordelingen
Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Kort samengevat:

Perfecte locatie, prachtig uitzicht, supervriendelijk personeel /gastvrij/behulpzaamheid was ook goed! Wij gaan biet zeker nog een keer heen! !
En niet te vergeten was er 1 persoon die echt een zeer goed voorbeeld was voor velen, en dat was : Manuel Delgado. die hielp bij het ontbijtbuffet!

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank Michael v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GLORIA_TH, Director de Recepción van Gloria Palace Royal Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018
Google-vertaling

Dear Michael,

We are so pleased to read such a wonderful review, thank you very much for sharing your opinion with us and for including Manuel in your feedback, thank you for rewarding him with your kinds words! Your comfort and satisfaction are our top priorities!

We cannot wait to welcoming you back any time soon.

Best regards,
Miguel Suarez
Reception Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 juni 2018

Al diverse keren bij Gloria Palace Amadores geweest vanaf het Amadoresstrand het Gloria Palace Royal gezien. Dit jaar juni 2018 zijn we in Gloria Place Royal geweest.
Een top vakantie is het geworden alles net een stapje meer, beter, dan in het Amadores waar het al top was, dit is alles net iets meer. Top locatie, top kamers, top personeel allemaal even aardig zeer vriendelijk. we gaan hier zeker te weten terug. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit niet het meest ideale hotel door de ligging. Maar met een taxi word een heleboel makkelijk bereikbaar voor een paar centen.

Kamertip: alle kamers hebben zeezicht alles binnen het hotel rolstoel vriendelijk.
Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Ben v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GLORIA_TH, Director de Recepción van Gloria Palace Royal Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2018
Google-vertaling

Dear client,

Thank you very much for sharing your experience with such kind words! We are pleased to read you have enjoyed your stay at our hotel. Your comfort and satisfaction are our top priorities!

We look forward to welcoming you back any time.

Best Regards,

Miguel Suarez
Reception Manager
Gloria Palace Royal Hotel & Spa ****sup

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 april 2018 via mobiele applicatie

Ligging van het hotel is erg mooi, alle kamers hebben uitzicht op het strand.
Een erg rustig hotel met voornamelijk oudere mensen.

De kamers zijn mooi groot, wel wat ouderwets (badkamer). Pluspunt is dat elke dag de kamers worden schoongemaakt. Helaas niet standaard (gratis)drinkwater op de kamer, dit moet je zelf meenemen naar je kamer.

Allinclusive niet aan te raden, veel dingen moet je nog extra betalen. Zoals kluis, badhanddoeken, bepaalde dranken/eten. Terwijl dit nergens duidelijk staat beschreven.

Het ontbijt is elke dag hetzelfde, wat wel jammer is, wat meer variatie zou fijn zijn.
Het avondeten daar in tegen is Super!!
Manuel vonden wij zelf erg aardig, is altijd vrolijk! Daar kunnen sommige nog wat van leren ;-)

Bij elk drankje of als je gaat eten moet je je kamerkaart laten zien ook al heb je allinclusive geboekt, niet echt handig, want je hebt tenslotte ook al een bandje om je pols om aan te tonen dat je all-in hebt geboekt.

Kortom een mooie vakantie gehad, met wel wat minpuntjes, in de hoop dat ze dit ooit nog gaan verbeteren!

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 969leonieh
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GLORIA_TH, Director General van Gloria Palace Royal Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2018
Google-vertaling

Dear Leonie,

Thank you for taking the time to post a review about your stay at GP Royal. We are very fortunate to have a staff like Manuel that truly cares about the guest experience. Your feedback is truly important to us because it helps us to realize both our strengths and weaknesses from our guests' point of view.

Warm regards,

Ricardo Pita
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 april 2018

This is a super hotel, The people are very friendly, the rooms are good and clean. The food is exellent!! We will come back. Below further in Dutch;

We hoorden via via van dit hotel en dachten laten we eens boeken. Dat is ons goed bevallen. De ligging en het uitzicht is perfect. Je kan heerlijk langs de zee naar het dorp en de haven wandelen. De service is prima en heel vriendelijk.Mooie ruime kamer die perfect wordt schoon gehouden. Wat eten betreft is dit één van de betere hotels waar we geweest zijn. Gevarieerd buffet, met goede kwaliteit en altijd warm !

Wat vreemd is dat er ondanks dat je een bandje om hebt je telkens als je wat bestelt of gaat eten je kamerkaart scannen. Dat zou efficienter kunnen denk ik.

We gaan zeker nog een keer terug.

Kamertip: allle kamers hebben goed zeezicht en door liften ook voor minder validen goed te bereiken, ondanks dat het tegen de rotsen is aangebouwd.
Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank CarldD
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GLORIA_TH, Director General van Gloria Palace Royal Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2018
Google-vertaling

Dear Guest,

What a delight to read the notes from your stay! We appreciate all of your kind words and recommendations, from Gloria Palace Royal service and our food.we wish you all the best to you!

Sincerely,

Ricardo Pita
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 februari 2018

Dit hotel doet zijn naam eer aan, het is een koninklijk hotel, zo wordt je ook behandeld door het vriendelijke en behulpzame personeel. Vooral Manuel stal de show, dit is een zeer vrolijke bediende, heel warm en hartelijk. Ondanks de grote eetzaal voelde je je toch geen nummer, het eten was bijzonder goed en uitgebreid, elke dag een ander menu, dit was echt heel lekker en veel keus, voor elk wat wils. Onze kamer werd elke dag gereinigd en was heel comfortabel, er was zelfs een keukentje aanwezig. Kortom echt een aanrader, nogmaals waar voor je geld.

Kamertip: De bovenste kamers hebben een prachtig uitzicht op de baai en de oceaan
Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Herman I
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GLORIA_TH, Director General van Gloria Palace Royal Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2018
Google-vertaling

Dear Herman,

Thank you for your positive comments regarding our hotel, team and services. We are glad that you left with a positive impression of our product and services and we were able to exceed your expectations. We are very fortunate to have a staff like Manuel that truly cares about the guest experience.


We look forward to welcoming you back to our hotel.

Sincere regards,
Ricardo Pita
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken